Jeden temat opracować: 1. Etyka w prowadzeniu biznesu. 2. Wplyw osobowosci na wybor kariery zawodowej. 3. Prawa e-konsumenta

Jeden temat opracować: 1. Etyka w prowadzeniu biznesu. 2. Wplyw osobowosci na wybor kariery zawodowej. 3. Prawa e-konsumenta
Odpowiedź

Nowy serwis obrońców praw konsumenta stał się bardziej przyjazny użytkownikom i umożliwia im szybsze dotarcie do informacji. Struktura strony UOKiK powstała w oparciu o analizę potrzeb internautów. Na stronie głównej przedstawiono najczęściej szukane treści serwisu, do których dostęp był wcześniej utrudniony.     W Polsce sprzedawcy cały czas czują się bezkarni i masowo nabijają klientów w przysłowiową butelkę. Klienci zaś mają bardzo mgliste pojęcie o swoich prawach, co sprowadza ich do poziomu bezbronnej ofiary. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce zmienić ten stan. Temu celowi ma służyć nowy, bardziej przyjazny dla internauty serwis UOKiK. Dzięki wyszukiwarkom internauta może znaleźć odpowiednią instytucję w mieście bądź województwie, a także dowiedzieć się o swoich prawach konsumenckich. Zgłaszanie nadużyć ułatwi formularz, w którym możemy poinformować gdzie znajdują się paliwa złej jakości lub niebezpieczne produkty. Ponadto, aby zwiększyć funkcjonalność serwisu: udostępniono na stronie kanały RSS ułatwiające szybkie pobranie informacji; wyeliminowano elementy Flash, dzięki czemu strona zyskała na szybkości; udostępniono wyszukiwarkę z systemem podpowiedzi oraz funkcją znajdowania plików, dzięki czemu internauci mają lepszy dostęp do licznych dokumentów znajdujących się na stronie, m.in. aktów prawnych oraz raportów UOKiK; udostępniono wyszukiwarkę rzeczników konsumentów i instytucji pomagających konsumentom; umożliwiono wyświetlanie elementów multimedialnych, m.in. filmów; przygotowano schemat organizacyjny w wersji polskiej i angielskiej. Stworzono mobilną wersję witryny. Ułatwiono dostęp osobom słabowidzącym udostępniając wersję strony z wysokim kontrastem lub wersję czysto tekstową. - Klient postawił Agencji wysokie wymagania – mówi Michał Rytych, dyrektor zarządzający w VENTI, który koordynował prace nad serwisem. – Naszym zadaniem było nie tylko opracowanie nowej strony internetowej oraz wdrożenie narzędzi do zarządzania zawartością, ale również migracja danych z poprzedniej wersji serwisu. Przeglądając zawartość nowej strony UOKiK mam wrażenie, że informacje są uporządkowane w czytelny sposób, a tytuły artykułów trafią do potencjalnego odbiorcy wiadomości (nie ma tam urzędowo-prawniczego “bełkotu”). Bardzo szybko i z poziomu strony głównej można odszukać kontakt osoby zajmującej się danym zagadnieniem np.: usługi bankowe, działającej w danym mieście. Wyjście naprzeciw oczekiwaniom internautów co do czytelności stron www mogę uznać za udane.

Dodaj swoją odpowiedź