1Wojenne hobby króla Poleandra-władcy Kybery. 2 Skonstruowanie maszyny cyfrowej. 3 Stworzenie elektrosmoka na skutek pomyłki maszyny. 4 Niebezpieczeństwo grożące królestwu. 5 Pomoc starej maszyny cyfrowej w unicestwieniu smoka. 6 Niewdzięczność maszyny i jej władcze plany. 7 Zniszczenie maszyny cyfrowej. 8 Nauczka dla króla.
Plan wydarzeń: 1. Król programuje wiele maszyn 2. Król każe walczyć maszynom z poddanymi 3. Pojawia sie smoki, wielkie niebezpieczeństwo 4. Nikt nie jest w stanie pokonać smoka 5. Król zwraca się do dawnej maszyny parowej 6. Przeprosiny króla 7. Matematyczne zadania maszyny parowej 8. Zwycięztwo ze smokiem 9. Powrót do dawnego zachowania króla 10. Złość maszyny parowej 11. Przemienienie się maszyny parowej w cybersmołę 12. Zmiana króla