Energa i Enea. Obie firmy dostarczają energię elektryczną. Od czasu kiedy wprowadzono przepis dający ludziom swobodę wyboru operatora, firmy wyraźnie widać w mediach. Po pierwsze konkurencja cenowa: wprowadzenie całej masy różnych taryf, nocnych dziennych, "porozbijanie" części składowych na dużo składników, żeby klientowi wydawało się że cena jest niższa niż w rzeczywistości. Po drugie: pozytywny wizerunek - sponsorowanie np. sportowców - żeby tylko było widać ich billboard, ale przede wszystkim pokazanie swojej "ekologiczności" i "innowacyjności" - wspaniałe super reklamy z 23wieku chociaż gdzieś tam na początku tego łańcucha produkcyjnego i tak spala się węgiel. Wizerunek innowacyjny - chwalenie sie jakim to cudem nie są elektroniczne faktury - 2wjednym - innowacyjny wizerunek a przy okazji oszczędność na papierowych fakturach.
Podaj przykłady dwóch firm które konkurują ze sobą i opisz ich działania zmierzające do pozyskania jak największej liczby klientów.
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź