Reklamacja powinna zawierać: – imię i nazwisko lub nazwę Abonenta oraz adres zamieszkania lub adres siedziby, – określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowany okres, – przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację, – przydzielony Abonentowi numer, którego reklamacja dotyczy, numer ewidencyjny lub adres miejsca instalacji usługi, – datę zawarcia umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia usługi, – wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności, jeśli reklamujący żąda ich wypłaty, numer konta bankowego lub adres do wypłaty odszkodowania, lub wniosek o zaliczenie odszkodowania na poczet przyszłych faktur, – odręczny podpis Abonenta w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
hej , myślę ,ze trochę mogę ci pomóc c: 1. więc tak najpierw musimy podać swoje dane , aby sklep czy serwis mógł się z nami skontaktować. Ważne jest aby nie zapomnieć o dacie, ponieważ od daty napisania pisma będzie się tyczyć jej rozpatrzenie . Najważniejszą częścią reklamacji jest określenie co zostało źle wykonane. Ważne jest to żeby dokładnie określić czego oczekujemy z tej reklamacji. I na sam koniec nie może zabraknąć naszego podpisu . 2. Musisz napisać pismo, w którym będzie zawarte: imię nazwisko przedsiębiorcy lub nazwę firmy, adres siedziby lub sklepu; imię nazwisko kupującego oraz dane kontaktowe: adres, telefon; datę kiedy towar został zakupiony; datę kiedy konsument zauważył wadę; krótki opis usterek, czyli na czym polega niezgodność towaru z umową; określić swoje żądanie, ewentualnie je uargumentować; można zrobić kopię paragonu jako dowodu zakupu; pozdrawiam i liczę na naj :D