Czy potrafisz wyjaśnić dlaczego podnosząc poziom obsługi klienta przedsiębiorstwo ponosi coraz większe koszty działalności? Wyjaśnij to zjawisko na dowolnym przykładzie.

Czy potrafisz wyjaśnić dlaczego podnosząc poziom obsługi klienta przedsiębiorstwo ponosi coraz większe koszty działalności? Wyjaśnij to zjawisko na dowolnym przykładzie.
Odpowiedź

Ponieważ aby była lepsza obsługa klientów to trzeba przecierz przeszkolić personel a to kosztuje,Klientów zachęca też ubiór i miejsce w którym są (czyli wygląd danego pomieszczenia) Bardzo dużo osób które prowadzą takie firmy starają się aby ich pracownicy wypadli jak najlepiej i  to wiąże się z tym iż dostają większą pensję a czasem nawet premie. Przykład: Przychodzi klient do zwykłego biura i pierwsze na co patrzy to wygla biura jak i pracownika,Ponieważ jest to zwykłę biuro to jednak nie ma takiego luksusu więc klient się wacha czy nie pójść do innego biura.     Liczę na naj. Pozdrawiam :)))                    

Dodaj swoją odpowiedź