pojęcia: usługa profesionalna,więź klijenta z salonem, wspołpraca z klijentem, indywidualizm w podejsciu do klijenta, opieka nad klijentem    

pojęcia: usługa profesionalna,więź klijenta z salonem, wspołpraca z klijentem, indywidualizm w podejsciu do klijenta, opieka nad klijentem    
Odpowiedź

USŁUGA PROFESJONALNA - usługa polegająca kompleksowej obsłudze klienta poprzez konkretne, rzeczowe i sumiennie obsłużenie klienta. Odpowiadanie na jego pytania/wahania udzielane w sposób fachowy i w taki sposób, aby wytłumaczyć wszelkie wątpliwości. Dodatkowo załatwiane formalności skrócone do minimum oraz minimalnego wykorzystania czasu klienta.   WIĘŹ KLIENTA Z SALONEM - wszelkei czynności, które mają związać klienta z salonem, w którym kupił samochód/ miał wykonywaną usługe serwisową. Czynności te to np: - miła obsługa - krótki czas realizacji zadania - niskie/konkurencyjne ceny - fachowość serwisu   WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM - nawiązanie więzi wizualno/komunikacyjnej. Tu zazębia się pojęcie usługi profesjonalnej oraz więzi klienta z salonem.   INDYWIDUALIZM W PODEJŚCIU DO KLIENTA - Każdy klient jest inny, ma inne wymagania, posiada inne przyzwyczajenia oraz charakter. Więc nie można do każdego podchodzić szablonowo. Kazdy klient musi być obsługiwany na poziomie,oraz udzielane obszerne informacje na tematy jakie go interesują (np. nie mówmy wiele o silniku, jesli klienta interesuje najbardziej pojemność bagażnika).   OPIEKA NAD KLIENTEM - bardzo ważny element. Chodzi tu o utrzymanie więzi/kontaktu z klientem poprzez: a) informacje o promocjach b) informacje o nowościach c) przypominanie o zbliżającym się serwisie/ wygaśnięciu ubezpieczenia d) informacje o specjalnych promocjach dla klientów indyuwidualnych

Dodaj swoją odpowiedź