W ostatnich latach wg badań rynkowych rośnie znaczenie musli w kategorii płatków śniadaniowych (2005 + 11%, 2006 + 36%) Rynek płatków śniadaniowych rozwija się bardzo dynamicznie także dlatego, że Polacy odchodzą od „kanapkowych śniadań” na rzecz bardziej urozmaiconego menu. Duży wpływ na wzrost sprzedaży mają: kampanie promocyjne i tym samym budowa kategorii oraz szybkie tempo życia polskich konsumentów, którzy szukają łatwych w przygotowaniu dań.Produkty śniadaniowe, takie jak płatki czy musli, jeszcze kilka lat temu mało popularne w naszym kraju, dziś są cenione przez konsumentów ze względu na swe walory zdrowotne i smakowe - produkty te są prawdziwą kopalnią cennych dla organizmu witamin i składników. Dodając do tego wygodę i szybkość przygotowania takiego porannego posiłku, nie mamy wątpliwości że produkty te nadal będą zyskiwały na popularności.
scharakteryzuj segment docelowy niskokalorycznych płatków śniadaniowych
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź