pojęcia: strategia segmentacji rynku, penetracji rynku i przykłady omówić narzędzia marketingu (cena, promocja, towar lub usługa oraz dystrybucja) podział akt na kategorie archiwalne   pełne odpowiedzi, inaczej zgłaszam nadużycie 

pojęcia: strategia segmentacji rynku, penetracji rynku i przykłady omówić narzędzia marketingu (cena, promocja, towar lub usługa oraz dystrybucja) podział akt na kategorie archiwalne   pełne odpowiedzi, inaczej zgłaszam nadużycie 
Odpowiedź

strategia segmentacji rynku - to podział rynku według określonego kryterium na jednorodne grupy konsumentów które wyznaczają dla firmy obszar działania i wpływają na decyzję o tym jakie działania marketingowe zastosować.   cena -to ilość pieniędzy jaką musi wydać klient w związku z zakupem/zaspokojeniem swojej potrzeby   towar -  to oferowane w sprzedaży dobra materialne lub usługi które mają zaspokoić potrzeby klienta   promocja - to komunikacja przedsiebiorst z rynkiem a jej podstawowym zadaniem jest poinformowanie klientów o oferowanych produktach i przekonania ze te produkty najlepiej zadpokoją potrzeby klienta   dystrybucja - to przemieszcenie produktów / towarów z miejsca jego wytworzenia do ostatatecznego nabywcy    podział akt   a)      dokumentację archiwalną kategorii "A" b)      dokumentację niearchiwalną o długim okresie przechowywania (kat. B - 50 i Be – 25) c)      dokumentację niearchiwalną o czasowej wartości praktycznej (kat. B-10, B-5).   penetracja rynku - ma na celu zatrzymanie istniejących klientów oraz zainteresowanie nowych odbiorców. Ma także na celu ochronę istniejącego rynku przed konkurencją. Stosowana jest ona przede wszystkim na rynkach stabilnych i dobrze rozpoznawalnych. Rynek ten jest dobrze nasycony produktem przede wszystkim w późniejszym cyklu życia produktu, polega przede wszystkim na wzmocnieniu swojej pozycji na dotychczasowym rynku oraz zintensyfikowaniu sprzedaży dotychczasowego produktu. np, jogurty za 99 gr a w pozniejszym cyklu produktu cena zwiekszy sie nie znacznie np o 6 gr  

strategia segmentacji rynku - to podział rynku według określonego kryterium na jednorodne grupy konsumentów które wyznaczają dla firmy obszar działania i wpływają na decyzję o tym jakie działania marketingowe zastosować.   cena -to ilość pieniędzy jaką musi wydać klient w związku z zakupem/zaspokojeniem swojej potrzeby   towar -  to oferowane w sprzedaży dobra materialne lub usługi które mają zaspokoić potrzeby klienta   promocja - to komunikacja przedsiebiorst z rynkiem a jej podstawowym zadaniem jest poinformowanie klientów o oferowanych produktach i przekonania ze te produkty najlepiej zadpokoją potrzeby klienta   dystrybucja - to przemieszcenie produktów / towarów z miejsca jego wytworzenia do ostatatecznego nabywcy    penetracja rynku - ma na celu zatrzymanie istniejących klientów oraz zainteresowanie nowych odbiorców. Ma także na celu ochronę istniejącego rynku przed konkurencją.

Dodaj swoją odpowiedź