strategia segmentacji rynku - to podział rynku według określonego kryterium na jednorodne grupy konsumentów które wyznaczają dla firmy obszar działania i wpływają na decyzję o tym jakie działania marketingowe zastosować. cena -to ilość pieniędzy jaką musi wydać klient w związku z zakupem/zaspokojeniem swojej potrzeby towar - to oferowane w sprzedaży dobra materialne lub usługi które mają zaspokoić potrzeby klienta promocja - to komunikacja przedsiebiorst z rynkiem a jej podstawowym zadaniem jest poinformowanie klientów o oferowanych produktach i przekonania ze te produkty najlepiej zadpokoją potrzeby klienta dystrybucja - to przemieszcenie produktów / towarów z miejsca jego wytworzenia do ostatatecznego nabywcy podział akt a) dokumentację archiwalną kategorii "A" b) dokumentację niearchiwalną o długim okresie przechowywania (kat. B - 50 i Be – 25) c) dokumentację niearchiwalną o czasowej wartości praktycznej (kat. B-10, B-5). penetracja rynku - ma na celu zatrzymanie istniejących klientów oraz zainteresowanie nowych odbiorców. Ma także na celu ochronę istniejącego rynku przed konkurencją. Stosowana jest ona przede wszystkim na rynkach stabilnych i dobrze rozpoznawalnych. Rynek ten jest dobrze nasycony produktem przede wszystkim w późniejszym cyklu życia produktu, polega przede wszystkim na wzmocnieniu swojej pozycji na dotychczasowym rynku oraz zintensyfikowaniu sprzedaży dotychczasowego produktu. np, jogurty za 99 gr a w pozniejszym cyklu produktu cena zwiekszy sie nie znacznie np o 6 gr
strategia segmentacji rynku - to podział rynku według określonego kryterium na jednorodne grupy konsumentów które wyznaczają dla firmy obszar działania i wpływają na decyzję o tym jakie działania marketingowe zastosować. cena -to ilość pieniędzy jaką musi wydać klient w związku z zakupem/zaspokojeniem swojej potrzeby towar - to oferowane w sprzedaży dobra materialne lub usługi które mają zaspokoić potrzeby klienta promocja - to komunikacja przedsiebiorst z rynkiem a jej podstawowym zadaniem jest poinformowanie klientów o oferowanych produktach i przekonania ze te produkty najlepiej zadpokoją potrzeby klienta dystrybucja - to przemieszcenie produktów / towarów z miejsca jego wytworzenia do ostatatecznego nabywcy penetracja rynku - ma na celu zatrzymanie istniejących klientów oraz zainteresowanie nowych odbiorców. Ma także na celu ochronę istniejącego rynku przed konkurencją.