x - liczba chłopców y - liczba dziewcząt x + y = 930 y = 0,86x x + 0,86x = 930 1,86x = 930 x = 500 y = 0,86x y = 0,86*500 = 430 x = 500 y = 430 Odp. W tej szkole uczy się 500 chłopców i 430 dziewcząt ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Feci, quod potui, faciant meliora potentes Pozdrawiam :)
______________________ ________________________________
w szkole podstawowej nr b14 uczy sie 930 uczniow . liczba dziewczat stanowi 86% liczby chlopcow . oblicz ilu chlopcow i ile dziewczat uczy sie w tej szkole
w szkole podstawowej nr b14 uczy sie 930 uczniow . liczba dziewczat stanowi 86% liczby chlopcow . oblicz ilu chlopcow i ile dziewczat uczy sie w tej szkole...
w szkole podstawowej nr b14 uczy sie 930 uczniow . liczba dziewczat stanowi 86% liczby chlopcow . oblicz ilu chlopcow i ile dziewczat uczy sie w tej szkole
w szkole podstawowej nr b14 uczy sie 930 uczniow . liczba dziewczat stanowi 86% liczby chlopcow . oblicz ilu chlopcow i ile dziewczat uczy sie w tej szkole...
W Szkole Podstawowej nr 14 uczy sie 930 uczniow. Liczba dziewczat stanowi 86% liczby chlopcow. oblicz ilu chlopcow i ile dziewczat uczy sie w tej szkole .
W Szkole Podstawowej nr 14 uczy sie 930 uczniow. Liczba dziewczat stanowi 86% liczby chlopcow. oblicz ilu chlopcow i ile dziewczat uczy sie w tej szkole ....
W szkole podstawowej nr 14 uczy sie 930 uczniow.Liczba dziewczat stanowi 86 % liczby chlopcow.Oblicz,ilu chlopcow i ile dziewczat uczy sie w tej szkole.
W szkole podstawowej nr 14 uczy sie 930 uczniow.Liczba dziewczat stanowi 86 % liczby chlopcow.Oblicz,ilu chlopcow i ile dziewczat uczy sie w tej szkole....
W szkole Podstawowej nr 14 uczy sie 930 uczniow.Liczba dziewczat stanowi 86% liczby chlopcow.Oblicz ilu chlopcow i ile dziwczat uczy sie w tej szkole Rownanie co X i tak dalej z jedna niewiadoma
W szkole Podstawowej nr 14 uczy sie 930 uczniow.Liczba dziewczat stanowi 86% liczby chlopcow.Oblicz ilu chlopcow i ile dziwczat uczy sie w tej szkole Rownanie co X i tak dalej z jedna niewiadoma...