A 1.FPF 2.a) zachodnio pomorskie, warmińskie b)duże gospodarstwa są pozostałościmai po państwowych gospodarstwach rolnych 3. c 4.indywidualne, 15 %, 10 ha 5. a buraki cukrowe b podgórzukarpackim c Góra kalwari, grójec 6.pszenica Zuławy Wiślane 7. a)bydgosko-toruński b)warszawski c)wrocławski d)Karpacki 8. Gdynia,Gdańsk c)chemiczny,spożywczy. 9.infrastruktura,rynek zbytu. 10.97mln dt/ha, 11.a)lublin b)Bełchatów c)Kłodawa d)Ostrów 12.a)cieplne brunatnym b)wodne c)cieplne kamien. 13.D B. 1.PFP 2.małopolska śląsk, gospodarz dzieli ziemie między swojch spadkobierców 3.A 4.grunt,mniejsza,rośnie 5.żyto Wyż. Lubelska, śliwek 6.ziemniaki, kotlina sandomierska 7.sudecki b)staropolski, c)pozański, d) górnośląski 8.b) Legnica, lublin c) hutniczy, lekki 9.dostęp do wody, zapotrzebowanie 10.9.97mln dt/ha 11.a Baranów b Strzelin c Bogdanka d Chełm 12.a cieple kamiennym b wode c brunatnym 13.C
Sytuacja szkolna dziecka dyslektycznego
SPIS TREŚCI.
WSTĘP
ROZDZIAŁ I. WPROWADZENIE W PROBLEMATYKĘ SPECYFICZNYCH TRUDNOŚCI
W NAUCE CZYTANIA I PISANIA
1.1. Terminologia
1.2. Symptomatologia ryzyka dysleksji
ROZDZIAŁ II. DIAGNOSTYKA ORAZ TER...