mocne strony *wysoka jakość *dogodne położenie (jezioro morze góry) *hotel znajduje się w centrum miasta (łatwość dojazdu) *zaznajomienie właścicielki hotelu w sprawach hotelowych(recepcja,kasa,przewodnik turystyczny) *biegła znajomość języków obcych przez personel *pełne wyposarzenie pokoji słabe strony *ciągła konieczność reklamowania swoich usług *coraz mniej ludzi moze sobie pozwolić na wyjazdy wypoczynkowe *turyści przybywają tylko w sezonie *sytuacje np pogodowe nie do przewidzenia brak śniegu w zimie w górach czyli automatycznie spadek liczby osób szanse *Nawiązanie współpracy z przewodnikami turystycznymi ,którzy będą po niskich cenach oprowadzać naszych gości po zabytkach *zapewnianie turystom rozrywki przez cały rok *nawiązanie współpracy z zakładami pracy typu wyjazdy integracyjne itd zagrożenia *duża konkurencja *duże wydatki na utrzymanie hotelu
Potrzebna jest mi na teraz analiza SWOT hotelu w poblizu Zakopanego. Pilne daje naj
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź