witam, potrzebuję informacji do prezentacji na temat publicity-ngu na marketing.

witam, potrzebuję informacji do prezentacji na temat publicity-ngu na marketing.
Odpowiedź

Wszystkie potrzebne informacje: * a więc w pierwszym slajdzie daj tytuł * w 2 - napisz wszelkiie informacje podstawowe czyli: Samo słowo publicity jest słowem angielskim w polskim znaczeniu oznacza;  rozgłos , reklamę  ogół działań stosowanych najczęściej przez środki masowego przekazu, ma to nadać jakiemuś wydarzeniu społecznemu, politycznemu czy artystycznemu znaczny rozgłos lub spowodować.   * w 3 slajdzie  daj obrazek z załącznika : i napisz - Reklama jest aktem przyciąga uwagę mediów i uzyskanie widoczności ze społeczeństwem, to koniecznie musi komplement mediów   * w 4 slajdzie  Z marketingowego punktu widzenia, promocja jest jednym z elementów promocji , który jest jednym z elementów marketingu. Pozostałe elementy promocji mix są reklamy , promocji sprzedaży , marketingu bezpośredniego oraz sprzedaży osobistej Dodaj obrazek  Reklamy zachęcają do kupna , odwiedzenia przedmiotu/miejsca z reklamy.     * w 5 slajdzie: taktyki rozgłosu: Wystawy sztuki Sponsoring wydarzeń Ułóż przemówienie lub porozmawiać Złóż analizy lub przewidywania Przeprowadź sondę lub ankietę Sporządza sprawozdanie Zająć stanowisko w sprawie kontrowersyjnego tematu Umów o referencje Ogłoś się na spotkanie Wymyśl następnie przedstawić nagrodę Etap debaty Zorganizować wycieczkę firmy lub projekty Wydaj wyróżnienie Dodaj obrazek  z czerwonym ludzikiem      * w 6 slajdzie: Reklamy - zalety i wady: Zalety reklamy są tanie, i wiarygodność (szczególnie, jeśli reklama jest emitowany w latach newsów jak na wiadomości w telewizji wieczorem rzuca). Nowe technologie, takie jak blogi internetowe, kamer internetowych, powiązanych stron internetowych, oraz konwergencji (telefon-aparat delegowania zdjęć i filmów na stronach internetowych) są zmiany struktury kosztowej. Wady to brak kontroli nad sposobem uwolnienia będą wykorzystywane i frustracji na niski procent wydawnictw, które są pobierane przez media.   * w 7 slajdzie  Reklamy - na czym się opierają ? Reklama opiera się na kilku kluczowych tematów w tym urodzenia, miłości i śmierci. Te są szczególnie interesujące, ponieważ są tematy w ludziach, które wyposażone są w dużym stopniu przez całe życie. Z seriali telewizyjnych pojawiły się kilka par w kluczowych ocen i ważnych terminach promocyjnych, jako sposób, aby stale gazet. Znany również jako chwyt reklamowy , Butelkach mogą lub nie mogą być zgodnie z tym.     Dodaj obrazek  z telewizorem     * w 8 slajdzie: Kim my jako oglądacze jesteśmy? Publicysta jest osoba, której zadaniem jest tworzenie i zarządzanie rozgłos dla produktu, osoba publiczna, zwłaszcza sławna , albo dla pracy, takich jak książki lub filmu lub zespołu. Publicyści mogą pracować w dużych firmach, jak w małych firmach.   ** w 9 slajdzie: Całość - podsumowanie: Publicity - Jest to uzyskanie rozgłosu, to forma promocji prowadzona poprzez emisje informacji przeznaczonych do rozpowszechnienia przez środki masowego przekazu w nadziei że będą one bezpłatnie opublikowane oraz zostaną zauważone przez docelowego odbiorcę. Propaganda marketingowa obejmuje zarówno publiczne relacje przedsiębiorstwa jak i działania związane z tworzeniem rozgłosu.  Aby zapewnić prawidłowe relacje z otoczeniem należy przestrzegać następujących zasad: podkreślać długoletnie tradycje firmy stosować politykę otwartości wobec klienta dbać o odpowiedni poziom kwalifikacji i kultury pracowników zapewnić dobrą organizacje oraz porządek w firmie podtrzymywać stale kontakty z najważniejszymi klientami.   * w 10 slajdzie  ZAKOŃCZENIE  dziękuję za obejrzenie mojej prezentacji  Autor:        Mam nadzieję że Ci pomogłam liczę na naj i dziękuję c; Napisałam Ci od A-Z jak powinnaś zrobić tą prezentację , mam nadzieje że otrzymasz dobrą ocenę :) Pozdrawiam Wisienkowaaaa

Dodaj swoją odpowiedź