Zarządzanie czasu - działanie "na ostatnią chwilę" jako element motywujący do pracy.

Zarządzanie czasu - działanie "na ostatnią chwilę" jako element motywujący do pracy.
Odpowiedź

Stereotyp to pewna moda społeczna, zupełnie „naturalna” dla ludzi z danej kultury. To   także   zbiór   zachowań,   które   z   pokolenia   na   pokolenie   występują   w   danej społeczności   i   uznawane   są   za   zupełnie   normalne.  Większość  tych   zachowań   i postaw   pojawia   się   dlatego,  że   kiedyś  w   przeszłości   okazały   się   skuteczne   w radzeniu   sobie   w   życiu.   Jednak   przez   dziesiątki   lat   ich   skuteczność   nie   jest weryfikowana – polska mentalność przekazywana jest z pokolenia na pokolenie i nikt nie sprawdza, czy pasuje ona do dzisiejszych czasów. Dlatego można powiedzieć, że stereotyp to „systemowa nakładka” na Twój indywidualizm. Masz swój potencjał, swoje   talenty,   słabości,   swój   sposób   myślenia,   jednak   funkcjonując   wśród   ludzi zaczynasz działać podobnie do nich, przyjmując wiele ze stereotypu. Przyjrzyj się teraz  poniższym, przykładowym zachowaniom i zastanów się, czy większość z nich wspiera czy raczej przeszkadza w efektywnym zarządzaniu czasem?  

Dodaj swoją odpowiedź