przygotowanie do wykonywania uslug reklamowych pozyskiwanie zleceń i pośrednictwa w ich wykonywaniu oraz wyszukiwania klientów zainteresowanych konkretnymi usługami reklamowymi. rozmowy z potencjalnymi klientmi i pomoc przy wyborze rozsyłanie np. ulotek lub folderów prezentujących firmę tworzenia ogólnego scenariusza reklamy radiowej i telewizyjnej, - tworzenia podstawe projektu graficznego reklamy wizualnej, - stosowania rysunku, zasad kompozycji, koloru i liternictwa w pracach projektowych, tworzenia tekstu i sloganu reklamowego oraz oceniania skuteczności tych form, - opracowania ofert handlowych z zakresu sprzedaży usług reklamowych, - organizowania własnego stanowiska pracy oraz kierowanego zespołu. Technik organizacji reklamy jest zawodem wymagającym łączeni a w sobie między innymi wiedzy ekonomicznej, plastycznej, psychologicznej i lingwistycznej.
Napisz co chciała byś nauczyć się na praktykach w zawodzie technik organzacji reklamy szczegołowo
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź