Projekt założeń i ogólny schemat kampanii reklamowej dla „własnej” firmy.
Projekt założeń i ogólny schemat kampanii reklamowej dla „własnej” firmy.
Krótka charakterystyka firmy.
Działamy na rynku od 2006 r. W grupie znajdują się wyspecjalizowani pracownicy budowlani, którzy bardzo dobrze znają swój fach i z zaangażowaniem podejmują stawiane przed nimi zadania. Oprócz doświadczenia posiadamy dużą wiedzę i praktykę, służymy również radą w doborze materiałów i zagospodarowaniu przestrzeni. Nasi klienci to zarówno osoby prywatne jak i liczne przedsiębiorstwa które znają naszą fachowość, solidność i zorganizowanie. Jednym z atutów, jaki zawsze pomaga w negocjacjach z odbiorcą jest niezwykle konkurencyjna cena. Zazwyczaj jest ona o 10-20% niższa od cen konkurentów. Jednak zapewniam Państwa, że niższa cena nie zwalnia nas od najwyższej jakości wykonywanych przez nas usług, a ponadto proponujemy pełen zakres prac wykończeniowych oraz adaptacji wnętrz, firma gwarantuje niezmienność ceny od ustaleń początkowych oraz krótkie terminy wykonawstwa. Obecnie realizujemy roboty remontowe według wszelkich dostępnych technologii, korzystając z materiałów renomowanych firm, np: Atlas, Dulu, Knauff, Ceresit, itd. Pozwala to sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Jako nasze rekomendacje przedstawiamy kilkanaście naszych zdjęć z wykonanych prac. Obsługujemy mieszkańców osiedli i domków jednorodzinnych. Obszar naszej działalności to powiat nowosolski i okolice. Wszystkie usługi wykonujemy z materiałów własnych jak i powierzonych przez klienta. A wszystko po to, aby jak najpełniej zaspokoić coraz bardziej wyrafinowane (często trudne w realizacji) życzenia dzisiejszego klienta.
Logo firmy:
Firma remontowo-budowlana ALBUD
Kampania reklamowa.
W ramach kampanii reklamowej przewidujemy:
a) wywieszanie ulotek na klatkach schodowych,
b) ogłoszenia w Tygodniku „Krąg",
c) reklamę samochodową,
d) reklama w osiedlowej telewizji kablowej
Dodatkowymi bezpłatnymi formami reklamy mogą być Internet, czy ewentualna wzmianka o koncertach w lokalnych gazetach.
Koszty kampanii reklamowej.
Budżet przeznaczony na kampanię reklamową zamknie się kwotą 1300 zł w 2007 roku i będzie dotyczył:
a) ulotki reklamowe w ilości 1000 szt.:
70 zł
b) ogłoszenia w Tygodniku „Krąg”
150 zł
c) reklama na samochodzie
80 zł
d) reklama w osiedlowej telewizji kablowej
1000 zł
razem pełny pakiet reklamowy:
1300 zł
Harmonogram działań reklamowych.
W pierwszym kwartale 2007 roku zaleca się zastosowanie pełnego pakietu reklamowego, aby osiągnąć następujące efekty:
* Zainteresowanie klientów, że zostało otwarte nowe przedsiębiorstwo oferujące usługi remontowo-budowlane. Informujemy również, że jesteśmy jedynym w okolicy punktem oferującym w szerokim zakresie wysokiej jakości usługi.
* Zachęty przez solidne, szybkie, sprawne i tanie spełnienie oczekiwań klienta.
* Zaaranżowania spotkań (informacja o miejscu, numerze telefonu oraz o godzinach pracy).
Drugi kwartał zamknie się nieco mniejszymi kosztami poniesionymi na reklamę, ponieważ w tym okresie nie będzie stosowana reklama w osiedlowej telewizji kablowej.
Koniec trzeciego kwartału oraz czwarty kwartał to spotęgowanie działań promocyjnych poprzez zastosowanie agresywnej kampanii reklamowej wyrażającej się w stosowaniu pełnego pakietu reklamowego.
Podsumowanie.
Wyżej opisany harmonogram kampanii reklamowej jest planem zalecanym. W związku z tym, że mogą wystąpić zakłócenia na rynku usług w branży budowlanej należy zachować elastyczność w podejmowaniu decyzji i zastosować inne kombinacje pakietu reklamowego niż te, które zostały przedstawione.