Jak wiemy SWOT to jak wiemy S - mocne strony W - słabe strony O - szanse T - zagrożenia Pod lupe pójdzie znany i ceniony sklep z obuwiem CROPP Zaczynamy Mocne strony to: uniwerslanosci marki. które nie są jednolite dla jednego stylu Produkty są przeznaczone dla ludzi w różnym przedziale wiekowym oraz grup społecznych. Cropp jeste otwarty przede wszystkim dla ludzi młodych. Działa i aktywnie doradza na profilu na facebooku. Często występują specjalne kody rabatowe. Cropp jest ogółnodostępny i jest ich dużo w nawet już nie największych miastach. Młody, profesjonalnie podchodzący do kienta personel Słabe strony: dosyć nieznanczna część ludzi skarży się na jakość i cenę produktów sprzedawanych w sklepie. Cena zalezy do gospodarności konsumenta. Jakość to niestety może być ewidentny minus. możemy ją wytłumaczyć błędem seri danego odzienia. W kązdym bądź razie szybkość zwrotów pieniędzy i wymian na gwaancji jest bezwarunkowa Szanse: Opanowanie rynku odzieżowego. Młodzi ludzie w przedziale wielkowym od 12 do 25 lat wydają ogromne ilości pieniędzy na ubrania. Ogólnodostępność Croppa wpływa na jego bardzo dobrą reputację i zadowolenie kiientów. Świadczy o tym przede wszytskim unowocześnienie marki kilka lat temu na cropp town z dodaniem butów i akcesoriów. Cropp ma ogromną przewagę a może mieć jeszcze większą na młodzieżowym rynku odżieżowym Zagrożenia: Potencjalna konkurencja zwłaszcza tak często czyhająca za rokiem w galeri. New Yorker, H&M, Zara oraz inne regionalne lub mniejsze sklepy z odzieżą. Proszę serdecznie :)
heej potrzebuje analizy SWOT dowolnego przedsiębiorstwa plisss :) daje naj :)
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź