1.Dystrybucja, to dostarczenie produktu w odpowiednie miejsca do sprzedaży. 2. W kanałach dystrybucji wyróżniamy : producentów, pośredników, i konsumentów, 3.- cechy segmentu rynku - cechy produktu - cechy przedsiębiorstwa - struktura dystrybucji - cechy innych przedsiębiorstw 4. a) Wielkopowierzchniowe jednostki sprzedaży detalicznej: supermarket, hipermarket, domy towarowe i handlowe b) sklepy: spożywcze, z atykułami przemysłowymi ( specjalistyczne, wielobranżowe) c) drobno detaliczne punkty sprzedaży: stałe ( kioski, kramy, stragany, automaty) ruchome (sprzedaż obnośna, obwoźna, uliczna) d) sprzedaż bez sklepów ( handel wysyłkowy, indywidualni dystrybutorzy, e-handel) 5. Długość kanału określa przez ile "rąk" przechodzi produkt. Wyróżniamy: długie, krótkie, wąskie, szerokie, pośrednie, i bezpośrednie.
1.co to jest dystrybucja własnymi słowami
2.elementy kanału dystrybucji
3.cechy kanału dystrybucji
4.rodzaje organizacji handlu detalicznego
5.co to jest długość kanału
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź