1.D 2.(załącznik) 3.C 4.D 5.( [...] ruchu jednostajnego prostoliniowego [...] ) 6.( [...] względem autobusu [...] ) 7. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [latex]72 frac{km}{h}= frac{72*1000m}{3600s}=20 frac{m}{s} [/latex] 8. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [latex]V=at=2 frac{m}{s^2} * 5s=10 frac{m}{s} [/latex] 9. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [latex]s=V*t=5 frac{m}{s} *2s=10m[/latex] 10. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [latex]a= frac{Vk_1-Vp_1}{t_1}= frac{6 frac{m}{s}-0 frac{m}{s} }{3s}=2 frac{m}{s^2}[/latex] 11. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [latex]V= frac{s}{t}= frac{6m}{2s}=3 frac{m}{s} [/latex] 12. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [latex]a= frac{Vk-Vp}{t}= frac{Delta V}{t}= frac{16 frac{m}{s^2} }{4s}=4 frac{m}{s^2} [/latex] 13. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [latex]Vw=V_1-V_2=80 frac{km}{h}-35 frac{km}{h}=45 frac{km}{h} [/latex] 14. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [latex]V_{sr}= frac{S_c}{t_c}= frac{200km}{2,5h} =80 frac{km}{h} [/latex] 15. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - B. (drogi przebyte w kolejnych sekundach ruchu mają się jak kolejne liczby nieparzyste -1 : 3 : 5 :7 : ....) 16. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - X ( największa zmiana prędkości w czasie) 17. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - D. ( C ma największy przyrost prędkości w czasie - przyspieszenia) 18. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [latex]t= frac{Vk-Vp}{a}= frac{16 frac{m}{s}-10 frac{m}{s}}{2 frac{m}{s^2}}=3s [/latex] 19. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - A) I- jednostajnie przyspieszony prostoliniowy II-jednostajny przyspieszony B) [latex]a= frac{Vk-Vp}{t}= frac{6 frac{m}{s}-0 frac{m}{s}}{3s}=2 frac{m}{s^2} [/latex] C) [latex]S_1= frac{at^2}{2}= frac{2 frac{m}{s^2}*(3s)^2}{2}=9m [/latex] [latex]S_2=V_2*t_2= 6frac{m}{s}*(10-3)s=42m[/latex] [latex]S_c=S_1+S_2=9m+42m=51m[/latex] W razie czego pytaj :)
Siema mam tu spr z fizyki pomoze ktoś zrobic odp dziękuje
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź