Umie to ktoś zrobić? Bo ja nie ogarniam -.- Z góry dzięki. To Sprzedaż w reklamie. Potrzebuje jak najszybciej. A, że nie ma tu takiego przedmiotu -.- zaznaczam inny..

Umie to ktoś zrobić? Bo ja nie ogarniam -.- Z góry dzięki. To Sprzedaż w reklamie. Potrzebuje jak najszybciej. A, że nie ma tu takiego przedmiotu -.- zaznaczam inny..
Odpowiedź

Zad. 1. Slogan reklamowy to nic innego jak tylko hasło, które w dużym skrócie mówi mniej więcej tym, o czym będzie mówiła cała kampania marketingowa danego produktu czy przedsiębiorstwa. Posiada dużo mniejsze znaczenie niż slogan marketingowy- jego „żywotność ” jest również znacznie krótsza. Role sloganu : zwracają uwagę odbiorców, utrzymują aby odbiorca się zapoznał z przekazem, zakomunikować odbiorcy w formie główne przekazanie, powinien wywołać u odbiorcy odpowiednią reakcje, sprawić, by odbiorca zapamiętał ten przekaz.   Zad. 2.  Slogan nagłówek-  np. "Dla tych, którzy cenią dobry smak" , " Unikaj niebezpiecznych zbliżeń", jest on wykonany graficznie i kolorystycznie. Skupia uwagę czytelnika i nakłania do przeczytania tekstu podstawowego, który zawiera dokładniejsze dane na temat oferowanego produktu. Slogan podsumowanie- np. "Smak przygody" , Umieszczony jest on zazwyczaj w dolnej części , w nim zawarta jest główna idea całej kampanii reklamowej. Slogan samodzielny - zawierają nazwę firmy bądź produktu. Slogan niesamodzielny - nie zawierają bezpośredniego wskazania na nazwę towaru bądź firmy.   Zad. 3. Epitet „atrakcyjne nagrody” Powtórzenia „bardziej wytrzymały, bardziej odporny” aluzje, dwuznaczności „ser dojrzały z natury” Porównanie „mocny jak stal” Metafora „bukiet wiosennych promocji”     Red Bull doda ci skrzydeł (Red Bull) – napój energetyzujący, slogan samodzielny, slogan nagłówek, środki: metafora Prawie robi wielką różnicę (Żywiec) – piwo Żywiec, slogan niesamodzielny, slogan podsumowujący, środki: epitet

Dodaj swoją odpowiedź