T - Ty K - Kolega T jest sprzedawcą w sklepie odzieżowym K kupił u ciebie kurtkę lecz gdy przyszedł do domu zauważył że zamek jest popsuty Uległe: K przychodzi do T i mówi: K: Witam chciałbym złożyć reklamację tej kurtki T: A co z nią się stało? K: Zamek nie działa. Czy jest możliwość zwrotu? T: Niestety nie ma możliwości zwrotu, lecz możemy panu wymienić tą kurtkę. K: W takim razie, proszę o wymianę kurtki na ten sam rozmiar. Asertywne: K przychodzi do T i mówi: K: Witam chciałbym złożyć reklamację tej kurtki T: A co z nią się stało? K: Jest dziura w kieszeni. Czy jest możliwość zwrotu moich pieniędzy? T: Proponuję panu aby wymienić tą kurtkę na inną. K: Bardzo dziękuję, ale jednak chciałbym odzyskać moje pieniądze - mam na oku inną kurtkę. Agresywne: K przychodzi do T i mówi: K: Witam, proszę pana! W tej kurtce nie ma guzików, jak to możliwe?! T: Proszę się uspokoić, czy chce pan ją wymienić? K: Nie! Chcę odzyskać moje pieniądze, ja u was kupiłem kurtkę, a tu okazuje się że dziura, w życiu u Was już nigdy nie kupię! T: Proszę oto Pańskie pieniądze. K: Żegnam! Idę do sklepu obok gdzie jest o wiele lepsza odzież! Mam nadzieję, że pomogłem.
Wraz z kolegą odegraj scenkę składania reklamacji dowolnego produktu. Zaprezentujcie trzy warianty zachowania klienta: uległe, asertywne i agresywne.
Bardzo proszę króciutkie proszę
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź