Sprzedawca zapewnia klienta o tym że kupowany przez klienta sprzęt posiada roczną gwarancję, nie wydaje mu jednak dokumentu gwarancyjnego. tzw. karty gwarancyjnej. Napisz poniżej czy klient może skorzystać z gwarancji bez tego dokumentu.

Sprzedawca zapewnia klienta o tym że kupowany przez klienta sprzęt posiada roczną gwarancję, nie wydaje mu jednak dokumentu gwarancyjnego. tzw. karty gwarancyjnej. Napisz poniżej czy klient może skorzystać z gwarancji bez tego dokumentu.
Odpowiedź

Nie zastanawiałbym się zbyt długo , ponieważ bez tego dokumentu nie uwierzą ci że to kupiłeś więc odpowiedź brzmi nie .

Zależy to od wewnętrznych przepisów w tym sklepie. Jeśli Karta gwarancyjna nie została wydana a w wewnętrznych przepisach jest zapis, że klient posiadający dowód zakupu może skorzystać z gwarancji to odpowiedź brzmi tak. Jeśli jednak jest zapis, że karta gwarancyjna jest jedynym dowodem gwarancji to odpowiedź brzmi nie. Radziłbym klientowi dowiedzieć się czy jest taki zapis o gwarancji bez karty gwarancyjnej

Dodaj swoją odpowiedź