-Dzień dobry - .... dzien dobry -w czym moge pomóc ? -sam sobie dam rade -napewno ? może jednak pomogę ? -mówilem juz ze dam sobie rade,ale jak Pani nalega .. -dobrze,czym pan jest zainteresowany ? -potrzebuuje kupic aparat fotofraficzny,tylko jakiś dobry a nie jakiś badziewny = (beznadziejny) -to prosze chwilkę zaczekać,muszę sprawdzic jakie mamy na stanie -byle szybko ...po 10 minutach -mamy aparaty marki sony i nicon -nie ma jaakieś lepszej marki ? -niestety my mamy tylko takie -no dobra niech stracę ,musze dziś jakiś kupić -to jaki paana interesuje bardziej ? -a który lepszy ? -moim zdanie tej marki sony ale to pan kupuje,ważne zeby pan był zadowolony -żaden mi nie odpowiada ale musze jakiś kupić, .... dobra niech pani mi da ten z firmy sony jak pani twierdzi ze lepszy ... -dobrze juz panu zapakuje -ale jak będzie badziewny to powiem zonie ze pani w sklepie mi taki poleciła -no prosze pana ja nie moge nic panu obiecać. ... -to ja poprosze ten aparat bo mi sie spieszy -proszę .. -dowidzenia -dowidzenia myśle ze pomogłem ;)
Ułóż rozmowę sprzedażową z klientem agresywnym ,nietaktownym lub aroganckim .Klient musi kupić aparat fotograficzny w tej rozmowie . Proszę o pomoc potrzebuje na jutro pliss .
Ułóż rozmowę sprzedażową z klientem agresywnym ,nietaktownym lub aroganckim .Klient musi kupić aparat fotograficzny w tej rozmowie . Proszę o pomoc potrzebuje na jutro pliss ....