Ułóż rozmowę sprzedażową z klientem agresywnym ,nietaktownym lub aroganckim .Klient musi kupić aparat fotograficzny w tej rozmowie . Proszę o pomoc  potrzebuje na jutro pliss .

Ułóż rozmowę sprzedażową z klientem agresywnym ,nietaktownym lub aroganckim .Klient musi kupić aparat fotograficzny w tej rozmowie . Proszę o pomoc  potrzebuje na jutro pliss .
Odpowiedź

-Dzień dobry -  .... dzien dobry  -w czym moge pomóc ?  -sam sobie dam rade  -napewno ? może jednak pomogę ?  -mówilem juz ze dam sobie rade,ale jak Pani nalega .. -dobrze,czym pan jest zainteresowany ? -potrzebuuje kupic aparat fotofraficzny,tylko jakiś dobry a nie jakiś badziewny = (beznadziejny) -to prosze chwilkę zaczekać,muszę sprawdzic jakie mamy na stanie -byle szybko ...po 10 minutach -mamy aparaty marki sony i nicon -nie ma jaakieś lepszej marki ?  -niestety my mamy tylko takie -no dobra niech stracę ,musze dziś jakiś kupić  -to jaki paana interesuje bardziej ? -a który lepszy ? -moim zdanie tej marki sony ale to pan kupuje,ważne zeby pan był zadowolony  -żaden mi nie odpowiada ale musze jakiś kupić, .... dobra niech pani mi da ten z firmy sony jak pani twierdzi ze lepszy ... -dobrze juz panu zapakuje -ale jak będzie badziewny to powiem zonie ze pani w sklepie mi taki poleciła  -no prosze pana ja nie moge nic panu obiecać. ... -to ja poprosze ten aparat bo mi sie spieszy  -proszę .. -dowidzenia  -dowidzenia  myśle ze pomogłem ;)

Dodaj swoją odpowiedź
Podstawy przedsiębiorczości

Ułóż rozmowę sprzedażową z klientem agresywnym ,nietaktownym lub aroganckim .Klient musi kupić aparat fotograficzny w tej rozmowie . Proszę o pomoc  potrzebuje na jutro pliss .

Ułóż rozmowę sprzedażową z klientem agresywnym ,nietaktownym lub aroganckim .Klient musi kupić aparat fotograficzny w tej rozmowie . Proszę o pomoc  potrzebuje na jutro pliss ....