1 dobre położenie pod względem rekreacyjnym 2 dobry punkt(miejsce w centrum) 3 dobry dojazd środkami lokomocji(autobus, pociąg) 4 zainteresowanie ze strony mieszkańców takim obiektem 5 reklama przez jakiegoś znanego sportowca który odwiedził to miejsce bądz jakiegoś celebryty
By zachęcić inwestorów do zainwestowania w hotel rekreacyjno-sportowy należy zaprezentować swoją wizję przedsięwzięcia i przedstawić elementarne kwestie m.in.: ustalić dogodne i konkretne położenie obiektu, zanalizować lokalny rynek, tak by wydawałoby się to opłacalne i warte zachodu dla inwestora. Argumentów może być dużo m.in.: ubytki gałęzi komunikacyjnej w regionie, wzmożony rozwój miasta i infrastruktury, wzrastająca popularność regionu, argumentacja często odbywających się imprez, ewentów w regionie (np. mecze piłkarskie), argumentacja przez przyjazne nastawienie mieszkańców dla takiej inicjatywy, argumentacja przez panujący klimat...