Kto ponosi moralną odpowiedzialność za wpływ reklamy na ludzi.? Odnieś się do konkretnych przykładów i uzasadnij..

Kto ponosi moralną odpowiedzialność za wpływ reklamy na ludzi.? Odnieś się do konkretnych przykładów i uzasadnij..
Odpowiedź

Konkretny wpływ reklamy na ludzi ma producent tej reklamy. Przed upublicznieniem jej powinien uwzględnić czy jest ona stosowna, nie obraża nikogo i czy jej kontekst zostanie odczytany we właściwy sposób. Jeśli będzie miał wątpliwości powinien poprosić o pomoc kogoś innego, np. psychologa i zapytać go co o tym sądzi.  Moim przykładem są reklamy zabawek dla dzieci, które robią im 'wodę z mózgu' i dzieci podczas zakupów z rodzicami mają napady histerii, które powodują straty moralne nie tylko dzieci, ale także rodziców. Według mnie producenci reklam powinni bardziej uważać co rozpowszechniają w dzisiejszym świecie. Mam nadzieję, że pomogłam;)

Dodaj swoją odpowiedź