Każdy sprzedawca powinien być uśmiechnięty ,miły wiedziec co sprzedaje żeby klientowi udzielić wyczerpującej informacji niepowinnien zawyżać wagi towaru ani ukrywac jego wad przed klientem swoje troski zostawic w domu a w pracy myśleć o tym co robi wtedy klient poczuje się ważny a nie spławiony
1. Rozwój: Sprzedawca powinien stale doskonalić swoją postawę, rozwijać system wartości oraz poszerzać swo-ją wiedzę i umiejętności, w szczególności w dziedzinach istotnych dla jego aktywności zawodowej. Obok wiedzy o oferowanych produktach, potrzebach potencjalnych klientów oraz znajomości rynku, na którym operuje, dzięki nieustannej edukacji powinien poszerzać swoją wiedzę również w zakresie najnowszych technik i metody sprzedaży oraz obsługi klienta.2. Godność: Sprzedawca powinien dążyć do wyeliminowania w swym otoczeniu praktyk oraz wypowiedzi uchy-biających godności zawodu, które mogłyby zaszkodzić dobrej opinii grupy zawodowej Sprzedawców. Zachowaniem niegodnym Sprzedawcy jest również konstruowanie oraz rozpowszechnianie fałszywych, obraźliwych lub wprowa-dzających w błąd stwierdzeń dotyczących pracodawcy, klientów lub konkurencji. Informaciehttp://pszs.org.pl/pliki/pszs_kodeks_etyki.pdf