Planowanie i koordynowanie pracy w zespole zajmuje sie osoba zarządzająca nim. Studia nad zarzadzaniem sa obecnie dosc popularnym kierunkiem. Jednakze czy ma to jakis sena? Na czym polegae te tajemnicze zarzadznie? Zarzadrzanie polega na planowaniu, czyli ustalaniu pewnych zadan. Nastepnie przydzielaniu ich poszczegolnym osobom. Musimy rowniez pamietac o terminach i zgory przedstawic je pracownikom. Warto tez troche te daty przyspieszyc w razie nie przewidzianych wypadkow. Ustalajac cele co jakis czas prowadzacy zespolu powinnie organizowac zebrania, np raz w tygodniu by sprawdzic postep w pracy. Dzieki temu pracownicy wiedza ze sa rozliczani na bierzaca z pracy. Ponadto kieronik musi przygotowywac raporty w ktorych opisze dzialnia, postepy i ewentualne nie subordynosci( zle zagowanie, wybryki itp) Wazne jest rowniez wyroznianie osob dobrze wywiazujacych sie z obowizkow. Mimo owych zadan zarządczy wciaz nie wymienilam najwazniejszego, otoz osoba na takim stanowisku musi pomytowac zeposl i uczyc go pracowac. Charyzma przydaje sie w każdej dziedzinie zycia, a w biznesie jest poprostu wymaga. Witac teraz ze zarzadznie nie jest takie proste i wymaga od nas wiele poswieceni
Planowanie pracy w zespole, cele i jego funkcje. Z góry dziękuje
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź