Witam, proszę o przetłumaczenie tych dwóch tekstów, proszę o nie używanie google tłumacz, myślę że wynagrodzenie punktowe jest wystarczające ;) Teksty z załącznikach

Witam, proszę o przetłumaczenie tych dwóch tekstów, proszę o nie używanie google tłumacz, myślę że wynagrodzenie punktowe jest wystarczające ;) Teksty z załącznikach
Odpowiedź

Niektórych zdań nie dało się przetłumaczyć dosłownie, więc delikatnie je zmieniłam :) 1. Piszę z reklamacją odnośnie pierścionka, który kupiłam w zeszłym tygodniu na Pana stronie internetowej, Biżuteria przez Internet. To był pierwszy raz kiedy kupiłam biżuterię z Pana firmy i muszę powiedzieć, że nie było to pozytywne doświadczenie. Na Pana stronie internetowej, na zdjęciu był ukazany złoty pierścionek z czerwonym kamieniem, lecz kiedy dostałam moją wysyłkę, okazało, że jest on srebrny z zielonym kamieniem. To było po prostu nie do pomyślenia. Do listu dołączam pierścionek i kopię pokwitowania. Czy mogłabym otrzymać zwrot pieniędzy najszybciej jak to jest możliwe? Nie jestem zainteresowania wymianą pierścionka, ponieważ już znalazłam go na innej stronie internetowej. Mam nadzieję na szybką odpowiedź Z poważaniem Tracey Swift 2. Piszę do Państwa, aby zgłosić wadę telefonu, który kupiłem w Państwa sklepie w Cambridge 28 grudnia. Telefon działa, kiedy chcę wykonać połączenie, ale kiedy próbuję zrobić zdjęcia, nie jest to możliwe. Zdjęcia są bardzo ciemne i nie widać osób, które siś na nich znajdują. Razem z listem zwracam telefon i byłbym wdzięczny za naprawienie wady albo za wysłanie mi nowego telefonu. Myślę, że jest to w pełni zrozumiałe, że brak telefonu jest bardzo irytujący, więc doceniłbym, gdyby mój problem został rozpatrzony jak najszybciej. Mam nadzieję na szybką odpowiedź Z poważaniem Oliver Brown

Dodaj swoją odpowiedź