Na poczatku szukam klientow docelowych. Mówiąc prościej grupę osób, ktore beda kupowac moje towary. Załóżmy że beda to robotnicy, stocznicy i gornicy. Ogolnie pracuja w zupelnie innych branzach, ale laczy ich jedno potrzebuja mocnego obuwia. Teraz czas na reklamę, musi to być zwięzłe i proste motto. "Chcesz być mocny, zacznij od podstaw. Robocze obuwie firmy Bill". Zrozumiale i krotkie oto chodzi. Nasza grupa docelowa ma w wiekszosci srednie lub podstwowe wyksztalceni, a w dodatku sa to glownie mężczyźni, wiec stawiaja na funkcjonalność. Warto rowniez przygotowac logo, oczywiscie wedle takich samych zasad co motto. Nadszedł czas na bezposredni kontakt z klientem. Musisz uswidomic klientowi ze potrzebuje twojego produktu. Rodzi sie tu pytanie: JAK ? Odpowiedz nie jest prosta. Konsument musi chcieć kupić ciebie a twój produkt to tylko dodatek Przed rozmowa dowiedz się trochę o kliencie i jego konkrecji, branży, musisz złapać wspólny język. Zacznij rozmowe o przedstwanie sie, pamitaj o ubiorze elegancko, ale bez przesady. Powiedz ze jestes wiceprezesem do spraw sprzedaży nawet jeśli nie jesteś. Pochwal fabrykę, zwróć uwagę na biuro możne jakieś akcenty sportowe- puchary, szaliki, wykorzystaj to. Nadchodzi moment zarzucania przynętę. Lekkie wprowadzenie i przedstawiasz ofertę, która odmieni życie klienta, zwiększy dochody i zmniejszy straty. Wystarczy tylko kupić 18 par twoich botów, bo dwie dostaje gratis. Teraz musisz tylko otrzymać klienta.
Wyobraź sobie że jesteś przedstawicielem handlowym przedsiębiorstwa produkującego buty.Szukasz klientów którzy kupują towary w ilościach hurtowych. Zachęć klienta do nabycia towaru.
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź