1. Pracodawca ma obowiązek: - zaznajamiać pracowników z zakresem ich obowiązków, sposobem wykonywania pracy na wyznaczonych stanowiskach oraz ich podstawowymi uprawnieniami - przeciwdziałać dyskryminacji w zatrudnieniu - organizować pracę w sposób zapewniający zmniejszenie uciążliwości pracy, zwłaszcza pracy monotonnej i pracy w ustalonym z góry tempie - zapewniać bezpieczne i higieniczne warunki pracy oraz prowadzić systematyczne szkolenie pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy - terminowo i prawidłowo wypłacać wynagrodzenie - prowadzić dokumentację w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akta osobowe pracowników - wpływać na kształtowanie w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego - ułatwiać pracownikom podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Jeden temat do wyboru :)
1. Podstawowe obowiązki pracodawcy wynikające z kodeksu Pracy
2. Dokonaj charakterystyki umowy zlecenia i umowy o dzieło
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź