jakA strona i która klasa
1. Utwór ten jest pieśnią, ponieważ są tam rymy, widać paralelizm słowno-składniowy, są zwrotki o identycznym układzie wersów, tematyka typowa dla gatunku oraz prosta budowa. 2. życie człowieka i wiara w Boga 3. - 4. Poeta wylicza szereg wartości utożsamianych ze stoicką mądrością, by w ostatnich wersach dramatycznie stwierdzić,że dążenie do niej było stratą czasu. Stoicka mądrośc to zatem wartość fałszywa. Nie jest tarczą przeciwko cierpieniu. W Tpieśni II zawarte są słowa "teraz prawie siat się wszystek śmieje[..]" to jest to metafora, która plastycznie ukazuje rozczarowanie do stoicyzmu, pojmowanego wcześniej jako wzniosły trud wspinania się na szczyt mądrości. 5. Chęć podkreślenie wagi wypowiadanych słów 6. Zwykłe codzienne życie, normalne ludzkie sprawy i problemy związane z egzystencją, warunki życia. 7. Do swojej zmarłej córki Urszuli, metafory 8. Wiosna pokazuje indywidualny i niepowtarzalny styl Botticellego poprzez płynną linię, zwiewność szat, co stwarza delikatny, liryczny i melodyjny nastrój. Pominęłam dwa podpunkty, bo tam trzeba dość sporo napisać, a muszę jeszcze zrobić swoje zadanie domowe. Jak zdążę to uzupełnię.