NR1 1) Hemd 2) Schuhe 3) Hut 4) Krawatte NR2 1) eine weiße Jacke, einen karierten Rock, schwarze Schuhe 2) schwarze Krawatte 3) einen rosa Rucksack NR1 Ganztagschule, modern, keine, ansprucksvoll aber nett, prima NR2 D, A, E, C, B NR3 1) empfinden 2) ausdrücken 3) leiden 4) Identivizieren 5) teilnehmen NR4 1) Schüler die am Computer sitzen. Albo: Schüler die im Internet surfen. 2) In einem Computerraum 3) Sie recherchieren. Albo: Sie spielen. 4) Sie sind bunt gekleidet. 5) Sie ist modern ausgestattet.
Wymień bohaterów pierwszo i drugoplanowych z lektury Robinson Kruzoe. To pilne daje NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ
Wymień bohaterów pierwszo i drugoplanowych z lektury Robinson Kruzoe. To pilne daje NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ...
Na teraz pilne !!!!!!!!! daje naj naj naj naj!!!!!!!!!!!! :) Streść jedną z zagadek herkulesa z ksiazki pt.,,Dwanascie prac herkulesa' Najlepiej jakby to byla siódma praca Schwytanie byka kreteńskiego
Na teraz pilne !!!!!!!!! daje naj naj naj naj!!!!!!!!!!!! :) Streść jedną z zagadek herkulesa z ksiazki pt.,,Dwanascie prac herkulesa' Najlepiej jakby to byla siódma praca Schwytanie byka kreteńskiego...
Wymyśl 5 pytań które chciałbyś/chiałabyś zadać głównemu bohaterowi. Lektura Robinson Kruzoe. Pilne daje NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!
Wymyśl 5 pytań które chciałbyś/chiałabyś zadać głównemu bohaterowi. Lektura Robinson Kruzoe. Pilne daje NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!...
Oblicz pisemnie : Proszę na jutro pilne! Daje naj naj naj i gwiazdke!!!!!!
Oblicz pisemnie : Proszę na jutro pilne! Daje naj naj naj i gwiazdke!!!!!!...
Proszę was pilne ... Daje Naj Naj Naj!!! zad 2 Zmieszano dwa roztwory azotanu( V )sodu: 100g 20 - procentowego roztworu i 200g 10-procentowego roztworu. Oblicz stężenie procentowe tak otrzymanego roztworu .
Proszę was pilne ... Daje Naj Naj Naj!!! zad 2 Zmieszano dwa roztwory azotanu( V )sodu: 100g 20 - procentowego roztworu i 200g 10-procentowego roztworu. Oblicz stężenie procentowe tak otrzymanego roztworu ....