Przedstaw rolę muzyki w reklamie, jej zalety, wady a także symbolikę i hasła, które ze sobą niesie.

Przedstaw rolę muzyki w reklamie, jej zalety, wady a także symbolikę i hasła, które ze sobą niesie.
Odpowiedź

Muzyka w reklamie - prosta sprawa. Musi być rytmiczna, łatwo wpadająca w ucho, co za tym idzie - łatwy tekst. Muzyka wpadnie Ci w ucho, ciągle ją sobie nucisz, podśpiewujesz pod nosem, pamiętasz produkt, jesteś w sklepie, przypominasz sobie piosenkę, reklamę i dany produkt ląduje w Twoim koszyku. Wadą jest to, że piosenka po jakimś czasie nam się znudzi, może nawet zacząć nas irytować, dlatego, weźmy na przykład reklamę Playa. Niby melodia prawie taka sama, ale inne słowa, i to właśnie działa na ich korzyść. Muzyka manipuluje naszym mózgiem, a więc reklama w jakiś sposób również. Mam nadzieję, że jakoś pomogłam :)

Dodaj swoją odpowiedź