1. Na podstawie programów telewizyjnych sporządź notatkę na temat obrazu jaki kreują media o przedsiębiorcach.

1. Na podstawie programów telewizyjnych sporządź notatkę na temat obrazu jaki kreują media o przedsiębiorcach.
Odpowiedź

Oglądając w telewizji reklamy możemy dostrzec, że wiele z nich, jest finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Ukazują one mniejsze firmy, które odniosły sukces na polskim rynku i nadal się rozwijają poszukując coraz to nowszych i lepszych rozwiązań. Przedsiębiorcy, którzy są ukazywani w reklamach to zarówno ludzie młodzi jak i starsi. Wszystkich ich łączy wiara we własne siły, możliwości oraz pomysł na biznes. Trzeba jednak podkreślić, że ludzie młodsi nie zawsze posiadają doświadczenie, które pomaga w prowadzeniu firmy. Przedsiębiorcy nie boją się nowych sytuacji, potrafią znaleźć rozwiązanie, nie boją się ryzyka, aczkolwiek potrafią też wyciągnąć wnioski ze swoich sukcesów i porażek. Dodatkowe cechy tych osób to m. in. kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność i śmiałość podejmowania decyzji oraz odporność na stres. Media bardzo pozytywnie kreują wizerunek przedsiębiorców, zachęcając innych aby podejmowali ryzyko i zakładali swoje firmy. Mam nadzieje, że pomogłam :D

Dodaj swoją odpowiedź