1.Aby podzielić tekst na kolumny wystarczy:[u góry w zkładkę] Format---->Kolumny. 2.Przypis jest to wydzielony fragment tekstu w dokumencie, stanowiący uboczny nurt rozważań. W przypisie zawarty jest zazwyczaj komentarz, dygresja, często informacje o innych pracach lub publikacjach, czasami objaśnienie. Przypis jest oznaczany w tekście głównym. Przypis może być przypisem dolnym (wtedy występuje u dołu strony, na której został oznaczony) lub przypisem końcowym (i wtedy występuje na końcu dokumentu). W dokumencie mogą występować oba typy przepisów równocześnie wtedy są one niezależnie numerowane/oznaczane. 3.Aby wstawić przypis dolny: [u góry w zkładkę] Odwołania --> Przypisy dolne Aby wstawić przypis koncowy: [u góry w zkładkę] Odwołania -->kliknij Wstaw przypis końcowy. Mam nadzieję że pomogłem ;) W załączniku masz pokazane ! W raze czegoś pisz PriV :D
1.Jak podzielić tekst na kolumny?
2.co to jest przypis?
3.Jak wstawić przypis ? pliskaaa
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź