Cześć, potrzebuję trochę na temat "zasady obsługi pacjenta w poradni" z góry dziękuje

Cześć, potrzebuję trochę na temat "zasady obsługi pacjenta w poradni" z góry dziękuje
Odpowiedź

Zasady obsługi pacjenta w poradni: Jako że jestem pielęgniarzem mogę się wypowiedzieć o najważniejszych aspektach. -Do niezbędnego minimum skróć drogę, jaką muszą pokonać pacjenci, aby skontaktować się z kompetentną osobą. -Okazuj cierpliwość i wyrozumiałość. Zdarzają się pacjenci, którzy - źle przez kogoś obsłużeni w przeszłości - uważają, że aby cokolwiek załatwić, od pierwszego słowa muszą demonstrować swoją siłę (i to robią). -Postaw się na miejscu pacjenta. Odtwórz sobie w głowie przysłowie "nie rób drugiemu, co tobie niemiłe". Obsługujpacjenta w taki sposób, jakiego sam byś oczekiwał. Nie ma prostszej rady. -Mów po ludzku. Nie używaj żargonu zawodowego, staraj się unikać obcojęzycznych powiedzonek. Komunikuj się z pacjentem w taki sposób, by wiedział, że jest traktowany z szacunkiem -Przepraszaj za błędy i rób wszystko, by je naprawić. Nikt nie lubi popełniać błędów, tym bardziej zawodowych. Wszyscy jednak od czasu do czasu je popełniamy. -Bądź kompetentny. Staraj się wiedzieć wszystko, co powinieneś, by dobrze wykonywać swoją pracę. -Dotrzymuj obietnic, ale nie obiecuj niemożliwego. Myślę że to tyle.  Pozdrawiam

Dodaj swoją odpowiedź