kierownik to pojęcie względne:) Awięc tak kierownik jest kimś ważnym w firmie ale nie najwazniejszym poza tym musi posiadać odpowiednie wykształcenie do tego danego stanowiska zależy jaka to firma lub dział następnie musi to byc wykształcenie wyższe w tym licencjat lub magister chociaz nie zawsze i nie koniecznie musi tak byc czasami wystarczy odpowiednie wykształcenie średnie. Następnie kierownik powinien posiadać zdolności pracy z personelem danej firmy mianowicie miec dobry kontakt z reszta podlegających mu pracowników czyli podwładnych, kolejną ważną sprawą jest dobra organizacja pracy prowadzona przez kierownika czyli nie obciążać jednego lub kilku pracowników tą samą pracą lecz rozdzielić tak zadania aby każdy podwładny wiedział co ma robić.Kierownik powinien być kompetentny ale również i konsekwentny jeżeli w firmie pojawią się rzeczy lub sprawy nie dopuszczalne w danej firmie lub wyklucza to kodeks pracy bądz postępowania cywilnego. Kierownik powinien zawsze stawiac sdię na swoim miejscu pracy chwilę wcześniej niż inni z uwagi na to żeby być na bieżąco ze sprawami firmy na dodatek kierownictwo zawsze powinno wyglądać schludnie ale elegancko czyli kobiety biala bluzka według swojego uznania i kroku oraz czarną spódnica bądz spodnie oraz buty również eleganckie lecz wygodne dla stopy. Tak jak wcześniej wspomniałam kierownik zazwyczaj kieruję sprawami ważnymi dla firmy, ponadto ma swoich podwładnych którzy wykonują jego polecenia. Tak więc kierownik jest osobą ważną w firmie oraz pełni wazną rolę ale nie jest to osoba najważniejsza
napisz 10 stron o kierowniku biura
np. jak jest ubrany
czym się zajmuje
jakie jest potrzebne wykształcenie
daje 50 pkt
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź