Czy masz poczucie, że niektóre marki i produkty „przemawiają” do ciebie lepiej niż inne, a tym samym są skutecznie adresowane do twojej grupy wiekowej? Jakie? Dlaczego? Które nie? Jak można by to poprawić? Esej miniumum na 3 storny A4 czcionka 11

Czy masz poczucie, że niektóre marki i produkty „przemawiają” do ciebie lepiej niż inne, a tym samym są skutecznie adresowane do twojej grupy wiekowej? Jakie? Dlaczego? Które nie? Jak można by to poprawić? Esej miniumum na 3 storny A4 czcionka 11
Odpowiedź

Nie ktore marki przemawiaja do nas wygladem. Niektore cena a jeszcze niektore wielkoscia opakowac. Każdy człowiek zwraca uwagę na opakowanie produktu jeżeli mamy do wyboru czekoladę która kupimy na luz i za nizsza cebe wielu ludzi biedzie sir zastanawiać czy warto ją kupić czy jest taka sama jak w normalnym opakowamiu. Jeżeli porownamy ta sama firme w roznych sieciach mozemy porownac biedronkowy magnrtic i wedel jest różnica w składnikach dodawanych do nadzienia różni się także cena ponieważ sieć sklepow biedronka przyjela sie jako ta tansza w ktorej sa tansze produkty. Wielu ludzi patrzy na marke i kupuje tylko markowe rzeczy. Prodikty. Czasami zdarza sie ze te Markowe przedmioty nie sa warte swoijej ceny i wielu rezygnuje z nich i kupije bs targach gdzie mozna kupoc prawiw identyczne rzevzy ktire sa tansze o polowe. Jednak wielu zalezy na znaczku i daza do posiadania go. Many do wyboru te same produkty niby te same produkty a co sie poznoej okazuje rozni je cena ... Jedt np 120g za 3,50 i jest 200g za 4 zl a opakowanie prawie tej samej wielkosci. I to od nas zalezy czy vhcemy wiecej teoretycznie drozsze czy mniej.

Dodaj swoją odpowiedź