a) [latex]1 = frac{1}{1}, frac{7}{7}, frac{9}{9} [/latex] b) [latex]13 = frac{13}{1}, frac{26}{2}, frac{39}{3} [/latex] c) [latex]-15 = frac{-30}{2}, frac{75}{-5}, frac{15}{-1} [/latex]
Wpisz brakujące liczniki lub mianowniki, tak aby podane ułamki były równe liczbie zapisanej w kółku. A) 13 ?/1 ?/2 39/? B) -15 ?/2 ?/-5 15/? POOMOCY ! TO NA JUTRO :(
Wpisz brakujące liczniki lub mianowniki, tak aby podane ułamki były równe liczbie zapisanej w kółku. A) 13 ?/1 ?/2 39/? B) -15 ?/2 ?/-5 15/? POOMOCY ! TO NA JUTRO :(...
Wpisz brakujące liczniki lub mianowniki, tak aby podane ułamki były równe liczbie zapisanej w kółku. Liczba w kółku to 1 -/1 -/7 9/- Liczba w kółku to 13 -/1 -/2 39/-
Wpisz brakujące liczniki lub mianowniki, tak aby podane ułamki były równe liczbie zapisanej w kółku. Liczba w kółku to 1 -/1 -/7 9/- Liczba w kółku to 13 -/1 -/2 39/-...
Wpisz brakujące liczniki lub mianowniki tak aby podane ułamki były równe liczbie zapisanej w kółku () a) (1) ?/1 ?/7 9/? b) (13) ?/1 ?/2 39/? c) (-15) ?/2 ?/-5 15/? prosił bym też o uzasadnienie ponieważ ja z tego nic nie rozumiem Daje Naj
Wpisz brakujące liczniki lub mianowniki tak aby podane ułamki były równe liczbie zapisanej w kółku () a) (1) ?/1 ?/7 9/? b) (13) ?/1 ?/2 39/? c) (-15) ?/2 ?/-5 15/? prosił bym też o uzasadnienie ponieważ ja z tego nic nie rozumie...