Chciałbym żeby ktoś mi to przetłumaczył na język angielski. Z góry dziękuje :) Przedmiotem mojej pracy jest ochrona konsumenta w świetle ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,ponieważ ustawa ta jako pierwsza

Chciałbym żeby ktoś mi to przetłumaczył na język angielski. Z góry dziękuje :) Przedmiotem mojej pracy jest ochrona konsumenta w świetle ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,ponieważ ustawa ta jako pierwsza w polskim systemie prawnym, w sposób całościowy odnosi się do konsumenta. W rozdziale I zaprezentowana została dyrektywa 2005/29/WE, jej geneza oraz główne cele w niej zawarte, a także wymienione zostały jej fundamentalne zasady. Dokonana została również charakterystyka podstawowych pojęć, mających znaczenie w ustawie: definicja konsumenta, czyli do kogo został skierowany powyższy akt prawny oraz wyjaśnienie pojęć praktyk rynkowych i dobrych obyczajów. W rozdziale II zawarta jest klasyfikacja nieuczciwych praktyk rynkowych stosowanych wobec konsumenta. Została omówiona klauzula generalna, scharakteryzowano również praktyki wprowadzające w błąd, oraz tzw. ,,czarną" i ,,agresywną" listę praktyk rynkowych. Zawarta została również kwestia systemów konsorcyjnych oraz kodeksów dobrych praktyk stosowanych przez przedsiębiorców. Rozdział III skupia swoja uwagę na odpowiedzialności cywilnej oraz karnej za zastosowanie niezgodnych z ustawą działań, rodzaje roszczeń, z którymi mogą wystąpić konsumenci w przypadku naruszenia ich praw oraz konstrukcje zmiany ciężaru dowodu. Ustawa ta jako jedyna w sposób kompletny reguluję ochronę konsumenta przed nieuczciwym działaniem ze strony danego przedsiębiorcy, więc każdy z nas powinien zapoznać się z znaj-dującymi się w niej artykułami, aby mieć ogólną świadomość na temat naszego statusu prawnego oraz posiadać wiedzę w jaki sposób można domagać się zadośćuczynienia za szkodliwe działania wobec nas. Nie powinniśmy pozostać bierni gdy ktoś świadomie nami manipuluję.
Odpowiedź

The subject of my work is to protect the consumer in the light of the Law of 23 August 2007. On combating unfair commercial practices, because this bill is the first in the Polish legal system as a whole refers to the consumer. Chapter I was presented Directive 2005/29 / EC, its origins and the main goals contained therein, and also listed its fundamental principles. Was made the characterization of the basic concepts, which are important in the law: the definition of the consumer, that is, to whom was referred the above act and an explanation of the concepts of market practices and good manners. Chapter II contained a classification of unfair market practices to the consumer. Was discussed general clause, it was characterized also misleading, and so-called. ,, Black "and ,, aggressive" list of market practices. An agreement was also a matter of consortium systems and codes of good practice by businesses. Chapter III focuses his attention on the civil liability and criminal liability for the use of non-compliant with the Act of activities, the types of claims which may arise, consumers in case of violation of their rights and structures to change the burden of proof. This law is the only one in a complete adjusts the protection of the consumer against fraudulent activity on the part of the entrepreneur, so each of us should be familiar with the Know-dującymi in the articles to have a general awareness of our legal status and have knowledge on how to to demand compensation for malicious action against us. We should not remain passive when someone deliberately manipulating us.

Dodaj swoją odpowiedź