ZALEŻY MI NA SZKICU ... HELP DAJE NAJ .... Przeczytaj opis doświadczenia : Uczeń przygotował statyw sprężynę linijkę i dwa magnesy sztabkowe zawiesił sprężynę na statywie a na sprężynie zawiesił jeden z magnesów zmierzył linijką odległość dolnego końc
ZALEŻY MI NA SZKICU ... HELP DAJE NAJ ....
Przeczytaj opis doświadczenia :
Uczeń przygotował statyw sprężynę linijkę i dwa magnesy sztabkowe zawiesił sprężynę na statywie a na sprężynie zawiesił jeden z magnesów zmierzył linijką odległość dolnego końca magnesu od stołu następnie położył na stole pod wiszącym magnesem drugi magnes i ponownie zmierzył odległość dolnego końca wiszącego magnesu od stołu wynik pomiaru był mniejszy niż poprzednio.
Naszkicuj w zeszycie oba etapy doświadczenia Wyjaśnij dlaczego w drugiej sytuacji odległość końca magnesu od sołu była mniejsza niż za pierwszym razem