1-Lokalizacja(ponieważ jeżeli sieć fastfood jest dobrze zlokalizowana koło np lotnisk itp ma więcej klientów)2-reklama(dobra reklama = więcej klientów np mcdonald uderza swoimi reklamami w młodzież by mieć klientów non stop teraz i w przyszłości bo teraz rodzice chodzą z dziećmi bo happymeal i zjeżdżalnie itp. A przy okazji oni sami rownież czasami się wybiorą a dziecko za pare lat jak dorośnie z przyjemnymi wspomnieniami rownież samo tam bedzie chodzić ) 3-Ceny( ponieważ na rynku jest duża konkurencja ceny musza byc dopasowane do regionu i konkurencji jaka tam jest )4-Opinia na rynku(ponieważ jeżeli marka bedzie miała zła renomę nikt tam nie pójdzie a sieć wyleci z konkurencji tak wiec firmy musza zachować bardzo wysoka renomę o sobie)5-Data założenia ( czym dłużej firma jest na rynku a w dodatku z dobra opinia tym lepiej! Ludzie z chęcią wybiorą się do sprawdzonej firmy a nie nowej w której mogą się np zatruć albo może im nie smakować ) Mam nadzieje ze pomogłem liczę na naj ;)
Opisz pięć najważniejszych Twoim zdaniem czynników mających wpływ na rozwój zakładów gastronomicznych typu fast food
Odpowiedź
Dodaj swoją odpowiedź