1. Czy takie same są efekty wzrostu dochodu dla poziomu satysfakcji konsumentów, jak obniżki cen? 2. Kiedy Pani Kwiatkowska zrobiła zakupy w sklepie ABC, w którym codziennie robi zakupy, postanowiła wejść jeszcze do sklepu XYZ i sprawdzić, ile zapłaciła

1. Czy takie same są efekty wzrostu dochodu dla poziomu satysfakcji konsumentów, jak obniżki cen? 2. Kiedy Pani Kwiatkowska zrobiła zakupy w sklepie ABC, w którym codziennie robi zakupy, postanowiła wejść jeszcze do sklepu XYZ i sprawdzić, ile zapłaciłaby za te same produkty. Okazało się, że w sklepie XYZ wydałaby o kilka złotych więcej. Postanowiła więc dalej kupować w sklepie ABC. Kiedy Pani Kowalska zrobiła zakupy w sklepie XYZ, w którym codziennie robi zakupy, postanowiła wejść jeszcze do sklepu ABC i sprawdzić, ile zapłaciłaby za te same produkty. Okazało się, że w sklepie ABC wydałaby o kilka złotych więcej. Postanowiła więc dalej kupować w sklepie XYZ. Jak myślisz, czy przedstawiona sytuacja jest możliwa? Jak można ją wyjaśnić przy pomocy modelu wyboru konsumenta?
Odpowiedź

1. Tak2. Jest możliwa, ponieważ każdy sklep może samodzielnie ustalać ceny.

Dodaj swoją odpowiedź