zad1. zamień procenty na ułamki zwykłe nieskracalne a) 16%= b) 78%= c) 110%= d) 6%= Zad2. a) W pewnej 30 osobowej klasie 6 uczniów dostało z pracy klasowej ocenę bardzo dobrą. Jaki procent wszystkich osób w klasie stanowią piątkowicze? b) W magazy

zad1. zamień procenty na ułamki zwykłe nieskracalne a) 16%= b) 78%= c) 110%= d) 6%= Zad2. a) W pewnej 30 osobowej klasie 6 uczniów dostało z pracy klasowej ocenę bardzo dobrą. Jaki procent wszystkich osób w klasie stanowią piątkowicze? b) W magazynie znajdowało się 400krzeseł, z czego 330 było uszkodzonych. Jaki procent wszystkich krzeseł stanowiły dobre krzesła? c) Do 3kg jabłek wsypano 2kg gruszek. Jaki procent w tej mieszaninie owoców stanowią gruszki? Zad3. a) Krol miał 25zł, zaś Kamila 20zł. O ile procent mniej pieniędzy miałą Kamila od Karola? b) Gruszki kosztowały 4,20zł, zaś jabłka 3,50. O ile procent droższe są gruszki od jabłek? c) W klasie jest 33 uczniów, w tym 15 dziewczynek. O ile procent w tej klasie jest więcej chłopców niż dziewczynek? Zad4 Na parkingu stało kilkanaście samochodów. Wsród nich było 40% Fordów, 24% Oplów, 12% Mercedesów, 17% Fiatów i 7 % BMW. Sporządż odpowiedni diagram kwadratowy. PROSZĘ O POMOC BO TO NA JUTRO PILNE DAM NAJ OD RAZY DLA PIERWSZEJ PRAWIDŁOWEJ ODP! :)
Odpowiedź

Ale tego nie da sie rozwiązać !!!!!!!

Dodaj swoją odpowiedź