Podaj odwrotności liczb: 1.siedem ósmych = ? 2. dwie całe i dwie piąte = ? 3. 11 całych =? Oblicz: a) 6 podziel przez 1 cała i jedna druga = ? b) trzy czwarte podziel przez dziewięć szesnastych = ? c) jedna cała i trzy siódme podziel przez 10 cały

Podaj odwrotności liczb: 1.siedem ósmych = ? 2. dwie całe i dwie piąte = ? 3. 11 całych =? Oblicz: a) 6 podziel przez 1 cała i jedna druga = ? b) trzy czwarte podziel przez dziewięć szesnastych = ? c) jedna cała i trzy siódme podziel przez 10 całych = ? d) piec szóstych podziel przez 1 cała i dwie trzecie = ? e) 3 całe i jedna trzecia podziel przez 2 całe i jedna druga = ? Zad.1 Szkolny korytarz ma 9 całych i trzy piątych m długości. Jego szerokość jest 6 razy mniejsza, więc wynosi: a) 1 cała i trzy piąte m. b) 1 cała i cztery piąte m. c) 2 całe i trzy piąte m. d) 1 cała i dwie piąte m.
Odpowiedź

1. Osiem siódmych Pięć dwunastych Jedna jedenasta 2.

Dodaj swoją odpowiedź