Podaj odwrotności liczb: 1.siedem ósmych = ? 2. dwie całe i dwie piąte = ? 3. 11 całych =? Oblicz: a) 6 podziel przez 1 cała i jedna druga = ? b) trzy czwarte podziel przez dziewięć szesnastych = ? c) jedna cała i trzy siódme podziel przez 10 cały
Podaj odwrotności liczb:
1.siedem ósmych = ?
2. dwie całe i dwie piąte = ?
3. 11 całych =?
Oblicz:
a) 6 podziel przez 1 cała i jedna druga = ?
b) trzy czwarte podziel przez dziewięć szesnastych = ?
c) jedna cała i trzy siódme podziel przez 10 całych = ?
d) piec szóstych podziel przez 1 cała i dwie trzecie = ?
e) 3 całe i jedna trzecia podziel przez 2 całe i jedna druga = ?
Zad.1
Szkolny korytarz ma 9 całych i trzy piątych m długości. Jego szerokość jest 6 razy mniejsza, więc wynosi:
a) 1 cała i trzy piąte m.
b) 1 cała i cztery piąte m.
c) 2 całe i trzy piąte m.
d) 1 cała i dwie piąte m.