3/4 *25 75/100 75% 9/25 *4 36/100 36% 9/10 *10 90/100 90% chodzi o podpunkt B tak???
Rozszerz lub skróć ułamki tak aby ich mianowniki były równe 100 a następnie zapisz je w postaci procentów. A)3/5= 12/200= 4/25= B)3/4= 9/25= 9/10= C)1 9/300= 2 25/500= 3 1/50=
Rozszerz lub skróć ułamki tak aby ich mianowniki były równe 100 a następnie zapisz je w postaci procentów. A)3/5= 12/200= 4/25= B)3/4= 9/25= 9/10= C)1 9/300= 2 25/500= 3 1/50=...
rozszerz lub skróć ułamki tak, aby ich mianowniki były równe 100, a następnie zapisz je w postaci procentów. 3/5,12/200,4/25, 3/4, 9/25,9/10, 1,9/300, 2,25/500, 3,1/50 PILNE NA DZISIAJ
rozszerz lub skróć ułamki tak, aby ich mianowniki były równe 100, a następnie zapisz je w postaci procentów. 3/5,12/200,4/25, 3/4, 9/25,9/10, 1,9/300, 2,25/500, 3,1/50 PILNE NA DZISIAJ...
rozszerz lub skróć ułamki tak aby ich mianowniki były równe 100 a następnie zapisz je w postaci procentów
rozszerz lub skróć ułamki tak aby ich mianowniki były równe 100 a następnie zapisz je w postaci procentów...
Rozszerz lub skróć ułamki tak, aby ich mianowniki były równe 100, a następnie zapisz je w postaci procentów: 1 i 9/300 = ... 2 i 25/500 = ... 3 i 1/50 = ... */ - kreska ułamkowa
Rozszerz lub skróć ułamki tak, aby ich mianowniki były równe 100, a następnie zapisz je w postaci procentów: 1 i 9/300 = ... 2 i 25/500 = ... 3 i 1/50 = ... */ - kreska ułamkowa...
Rozszerz lub skróć ułamki tak , aby ich mianowniki były równe 100,a następnie zapisz je w postaci procentów. a) ⅗= b) 12/200= c) 4/25= d) 4/25= e) ¾= f) 9/25= g) 9/10=
Rozszerz lub skróć ułamki tak , aby ich mianowniki były równe 100,a następnie zapisz je w postaci procentów. a) ⅗= b) 12/200= c) 4/25= d) 4/25= e) ¾= f) 9/25= g) 9/10=...