Niezapomniane wakacje

Był piękny, wakacyjny ranek. Leżałam jeszcze na łóżku i słuchałam muzyki, kiedy nagle zadzwonił dzwonek do drzwi. Byli to moi rodzice. Zaprowadzili mnie do salonu i pokazali trzy kolorowe kartki. Wyjaśnili mi, że to są bilety z biura podróży na Wyspy Kanaryjskie. Mamy tam spędzić dwa tygodnie w jednym z luksusowych hoteli. Mój dwuletni braciszek, Oluś, zostanie pod opieką mojej babci. Gdy się zbliżał dzień wyjazdu, w całym domu panował bałagan. Nikt nie mógł znaleźć swoich rzeczy. Pakowaliśmy tylko najpotrzebniejsze ubrania, ale moja mama nie mogła ich pomieścić w walizce. Jak zwykle miała ich za dużo. Wieczorem położyliśmy się wcześniej spać, aby z samego rana udać się na lotnisko.

Wypoczęci i pełni emocji weszliśmy na pokład samolotu. Lot przebiegł nam spokojnie. W końcu dotarliśmy na miejsce. Gdy rozejrzałam się wokół, nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Krajobraz był piękny! Palmy, plaże, ocean. Wszystko to pierwszy raz zobaczyłam na żywo. Rodzicom też się tu bardzo spodobało. W hotelu mieliśmy zarezerwowane dwa pokoje. Po krótkim odpoczynku i pierwszym posiłku udaliśmy się na plażę. Było tam wielu ludzi, ale naszą uwagę przykuł tłum stojący przy wraku samolotu. Podeszliśmy bliżej. Niestety, nie rozumieliśmy, o czym rozmawiają, ale na pewno było to coś bardzo interesującego. Po chwili usłyszeliśmy głos mówiący w języku polskim. Rozglądaliśmy się i zauważyliśmy młode małżeństwo. Mój tata zebrał się na odwagę i podszedł do nich. Zapytał, co się tu stało, że wszyscy ludzie są tacy zszokowani. Kobieta wytłumaczyła, że cztery osoby stojące koło samolotu właśnie wróciły po trzech tygodniach pobytu na bezludnej wyspie. Znalazły się tam w wyniku katastrofy samolotu. Na szczęście wszyscy przeżyli.
Dzięki sporym zapasom jedzenia i umiejętności jego zdobycia nie wykończył ich głód. Znaleźli także źródło wody nadającej się do picia. Po dwutygodniowych poszukiwaniach odnalazła ich grupa ratowników. Była to głośna historia, opisana w wielu gazetach. Nie dawano tym osobom szans na przeżycie. Dlatego wszyscy są tacy zdziwieni ich powrotem. Tata nam to opowiedział, ale nie mogłyśmy w to z mamą uwierzyć. W końcu wróciliśmy do hotelu i położyliśmy się spać. Byliśmy bardzo zmęczeni.

Dwa tygodnie pobytu na wakacjach minęły szybko i były naprawdę udane. Miło je wspominam. Żal było odjeżdżać, ale tęskniłam za rodzinką. Jednak z tego wyjazdu najbardziej zapamiętałam historię o katastrofie samolotu i przekonała mnie ona, że cuda się jednak zdarzają.

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

w kilku zdaniach opisz swoje niezapomniane wakacje ktore przezylas . Wieem .... Przepraszam powinnam sama napisac ale jestem zawalona nauka i nie ogarniam . POMOCY *.*...

Książka "Ten Obcy" temat: "To były .... wakacje" Napisać ustami Pestki albo Uli. W miejsce kropek wstawić np. : niezapomniane, wtedy praca miałaby tytuł "To były niezapomniane wakacje" Z góry dziękuje ....

Język angielski

napisz ogloszenie po angielsku reklamujace wakacje w polsce: -gdzie proponujesz niezapomniane wakacje -czym moga roznic sie od innych -jakie rozrywki sa gwarantowane -co jest wliczone cene POMOCY!...

Język polski

To były niezapomniane wakację. Zapiski z dzienniczka uli. Proszę na teraz . Liczę na odpowiedź. Dam naj za pomoc...

To były niezapomniane wakację. Zapiski z dzienniczka uli. Ma być sam miesiąc i dzień. Proszę na teraz . Dam naj za pomoc ....