Jestem jaka jestem,jak każda inna.

Mam na imię Agnieszka.Urodziłam się czternaście lat temu w Nowym Sączu,ale mieszkam w Bobowej i się tutaj uczę.
Mieszkam w domu jednorodzinnym z rodzicami,rodzeństwem,czterema psami i trzema kotami.Obecnie jestem uczennicą klasy drugiej gimnazjum.

Jestem średniego wzrostu blondyną,o długich włosach i niebieskich oczach.Ubieram się luźno,ale za razem gustownie.Interesuje się muzyką i biologią,ale ciekawią mnie też tajniki Języka angielskiego.Lubie czytać książki romantyczne,fantastyczne jak i baśnie. Uwielbiam muzykę Pop.Do zainteresowań mogłabym dorzucić filmy kryminalne,horrory i komedie romantyczne. Jestem w grupie teatralnej.

To już tyle o moich zainteresowaniach idźmy do wad i zalet.

Wiem że największą moją wadą jest lenistwo,gdy na przykład nie chce mi się posprzątać pokoju lub odrobić pracy domowej.Próbuje z tym walczyć i mi się to udaje.Nie lubię też mojej ciekawości .

Przejdźmy do zalet.

Jedną z moich zalet jest głośny,doniosły głos ,który przydaje się do uciszania klasy.Jestem śmiała,odważna i głośno myśląca. Do moich zalet mogłabym jeszcze dodać poczucie humoru,zapał do pracy i pomoc innym.Jestem dumna z moich zalet i na pewno moi rodzice też . Nie znoszę braku kultury,chamstwa i dokuczania innym.

Jak każdy człowiek mam swoje cele i plany dotyczące mojego dalszego życia.Jednym z tych celów jest ukończenie gimnazjum,pójście do dobrego liceum,potem poszukać prace i założyć rodzinę.Myślę że jestem szczera i można ze mną szczerze porozmawiać na różne tematy.
Jestem młodą uczuciową osobą która nie wie co ma dalej robić.Przede wszystkim zdobyć wykształcenie i założyć rodzinę.
Pamiętajmy o tym.

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

Jestem jaka jestem,jak każda inna.

Mam na imię Agnieszka.Urodziłam się czternaście lat temu w Nowym Sączu,ale mieszkam w Bobowej i się tutaj uczę.
Mieszkam w domu jednorodzinnym z rodzicami,rodzeństwem,czterema psami i trzema kotami.Obecnie jestem uczennicą klasy drugie...

Marketing

Marketing ściąga

Marketing proces społeczny dzięki któremu jednostki lub grupy otrzymują to czego potrzebują i chcą,poprzez
kreowanie oferowanie i swobodną wymianę produktów i usług.
Marketing-sztuka kształtowania i zaspokajania klienteli z zyskie...

Zarządzanie

Makrootoczenie firmy. Potencjał firmy. Metody badania potencjału. Strategie firmy

Otoczenie firmy.


I. Wstęp.
Definicję otoczenia firmy można przedstawić następująco:
1. zbiór uwarunkowań rynkowych, prawnych, politycznych, społecznych i geograficznych w jakich działa firma;
lub prościej
2. ...

Podstawy przedsiębiorczości

Jakim jesteś nabywcą?2. Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem sklepu muzycznego z płytami, zastanów się płyty z jaką muzyką zaopatrzysz swój sklep. Sporządź listę przyczyn dla których różne osoby mogą mięć odmienne preferencje i wym

1. Jakim jesteś nabywcą?
2. Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem sklepu muzycznego z płytami, zastanów się płyty z jaką muzyką zaopatrzysz swój sklep. Sporządź listę przyczyn dla których różne osoby mogą mięć odmienne pre...

Filozofia

Historia filozofii - od filozofii przyrody do Karola Wojtyły

Filozofia przyrody z Demokrytem

TALES z MILEU

Tales pytał o to co pierwsze i dał sobie odpowiedz ze z WODY – rozumowanie wody bardzo szeroko (para wodna, lód) . do wody sprowadził rzeczywistość jeden czynnik czyli MONIZM <...

Język polski

„Motyw wędrówki w literaturze. Przywołując utwory różnych epok, omów temat.”

Witam szanowną komisje, nazywam się Jakub Szczeciński i pragnę zaprezentować Państwu moją realizacje tematu pt.: ?Motyw wędrówki w literaturze. Przywołując utwory różnych epok, omów temat.?

"Idź dalej niezłomnie, a mnie zost...