Moja wakacyjna przygoda 3 akapity, min 6 zdan w 1 ak. w 2-6, a w 3cim 4(razem 16 zdan) na poziomie 6 klasy

Odpowiedź

Wakacyjna przygoda                       Cześć ................... Na wstępie mego listu przepraszam Cię, że tak dawno nie pisałem. Opowiem Ci właśnie moją wakacyjną przygodę.                                                                               W lipcu byłem razem z rodzicami i siostrą w Gdańsku na wakacjach.Było fantastycznie Od razu po przyjeździe ja i moja siostra poprosiliśmy tatę by kupił bilety na rejs statkiem, tata zgodził się i poszedł kupić bilety.Bardzo się ucieszyliśmy, a chwilę później już płynęliśmy statkiem i podziwialiśmy przepiękne widoki.Podczas rejsu było widać pomnik obrońców Westerplatte.Po chwili statek dopłynął do portu a wszyscy wysiedli. Rejs trwał około godziny, było wspaniale. Teraz poszliśmy do hotelu po ręczniki i szybko pobiegliśmy na plaże by opalać się. Gdy wracaliśmy już do hotelu tato zauważył, że zgubił klucz do pokoju był bardzo zdenerwowany, zapanowała nieprzyjemna atmosfera. Mama powiedziała żebym z siostrą pobiegł szukać klucza w restauracji, gdzie jedliśmy przepyszny obiad. Mama z tatą szukali klucza w pobliżu hotelu. Klucz znalazł się w krzakach nieopodal restauracji, musiał wypaść z kieszeni taty, gdy szukał telefonu. Siostra wzięła klucz do ręki i pobiegliśmy do hotelu. Gdy przybiegliśmy do hotelu powiedzieliśmy, że klucz się znalazł. Rodzice byli tak zadowoleni, że wybraliśmy się wszyscy na lody.                                                                     Wycieczka była bardzo przyjemna podobało mi się to, że zwiedziłem jedno z najpiękniejszych polskich miast. Ale najfajniejsze było to, że cały czas spędziłem razem z moją kochaną rodziną.                                                                    Pozdrawiam ......................