proszę sprawozdanie o wycieczce do warszawy średnie błagam na dziś

Odpowiedź

Więc nie wiem czy byłeś w Warszawie na serio czy nie , bo jeśli byłeś i masz zrobić sprawozdanie to ja nie wiem co tam widziałeś , więc napiszę przykładowo . Date możesz sobie zmienić , nawet jest to konieczne :)   Dnia 5 czerwca 2012roku  o godzinie  9.00 przed szkołą odbyła sie zbiórka uczniów , którzy jechali do Warszawy . Wyjechaliśmy około godziny 9.20 , przed nami była długa droga ale w autokarze nie nudziło mi sie , ponieważ rozmawiałem z przyjaciółmi i graliśmy w różne gry . Gdy dojechaliśmy do celu pierwszym miejscem jakie odwiedziliśmy był Pałac Kultury Mieści się w nim Prezydium PAN, Sala kongresowa, teatry, księgarnia Muzeum Techinki, i wiele innych instytutów.  Później poszliśmy coś zjeść , ponieważ była pora obiadowa i nasza grupa zgłodniała . Następnie udaliśmy się do Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej wszyscy byli ciekawi co dzieje się w tym budynku na codzień , są w nim wielkie sale narad i dużo pomieszczeń . Wstąpiliśmy również na Belweder jest to gmach reprezentacyjny Rzepczospolitej Polskiej . Było późno więc udaliśmy sie do autokaru aby wrócić do domu . Przejeżdżając wiedzieliśmy słynny posąg Syrenki staromiejskiej , czyli symbol Warszawy , znajduje sie ona na Rynku Starego Miasta .W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Pałacu w Wilanowie. Było tam pięknie i każdy z nas zachwycał się wystrojem pałacu.  Wróciliśmy około godz. 22,00 . Uważam, że była to udana wycieczka i chciałabym, żeby odbywało się takich więcej     Liczę na naj :)

Dnia 23.05.2012r. osbyła się jednodniowa wycieczka szkolna do Warszawy. Zwiedziliśmy najbardziej znane zabytki, które najczęsciej są zwiedzane przez turystów.    Wyjechaliśmy o godz.7.00 z pod naszej szkoły. Droga zleciała nam  bardzo szybko. O godz. 10.00 byliśmy już na miejscu. Zaraz po przyjeździe przyszedł do nas przewodnik i zaczął opowiadać o historii Wrszawy. Po godzinie wyruszyliśmy zwiedzać Pałac Kultury i Nauki, który mieści się w centrum miasta. Około godziny 14.00 wyruszyliśmy na obiad. Po zjedzeniu dostaliśmy godzinę czasu wolnego na kupienie pamiątek. Następnie udaliśmy się do sejmu Rzeczypospolitej Polski. Zwiedziliśmy cały budynek. Spotkaliśmy także prezydenta, który z chęcią porozmawiał z nami i opowiedział nam na czym polega jego stanowisko. Około godziny 18.00 wybraliśmy się na rynek w Warszawie, a później na kolację. O godzinie 20.00 wyruszyliśmy w drogę powrotną. Po drodze wstąpiliśmy zobaczyć stadion na Euro 2012, było to niezwykłe przeżycie.    To najlepsza wycieczka, ze wszystkich na jakich byłam, szkoda żę trwała tylko jeden dzień. Z chęcią wybrałabym się tam jeszcze raz.