Sprawozdanie z wycieczki do Warszawy

Dnia 10 września 2009 r. odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy. Pojechała na nią cała nasza klasa i kilka osób z młodszych klas. Zwiedzaliśmy najciekawsze miejsca w stolicy, które przykuwają uwagę turystów.

Wyjechaliśmy o godz.6.00 rano, spod budynku naszej szkoły. Jechaliśmy długo, aż w końcu ujrzeliśmy tablice z napisem: Warszawa. Gdy wysiedliśmy z autobusu i ustawiliśmy się parami, wyruszyliśmy zwiedzać Pałac Kultury i Nauki, który mieści się w centrum miasta. Potem poszliśmy na coś do jedzenia do KFC, bo była już pora obiadowa i byliśmy głodni. Następnie poszliśmy do galerii handlowej, aby spędzić tam trochę wolnego czasu. Następnym punktem wycieczki było udanie się do sejmu Rzeczypospolitej Polski. Wszyscy byli bardzo podekscytowani i zaciekawieni tym co dzieje się w tym budynku na co dzień. Po zakończeniu zwiedzania sejmu udaliśmy się w inne miejsce w Warszawie, m.in. na Krakowskie Przedmieście przed pałac prezydencki i do Belwederu. Było już popołudnie, więc był już czas na wyjazd do kina na film edukacyjny w wymiarze 3D. Wszyscy byli zachwyceni efektami i tym, co się tam działo. Niektórzy byli pierwszy raz na takim filmie, więc byli bardzo podekscytowani podczas oglądania seansu i nawet jeszcze po nim.

Dobiegł koniec naszej wycieczki, ale w drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Pałacu w Wilanowie. Było tam pięknie i każdy z nas zachwycał się wystrojem pałacu. Po zakończeniu zwiedzania udaliśmy się do autobusu i pojechaliśmy do turku. Wróciliśmy około godz.23.00. Uważam, że była to udana wycieczka i chciałabym, żeby odbywało się takich więcej.

Dodaj swoją odpowiedź
Język polski

Napisz sprawozdanie z wycieczki do Warszawy (1.grób nieznanego Napisz sprawozdanie z wycieczki do Warszawy (1.grób nieznanego żołnierza 2.sejm 3.arsenał 4. powązki 5.złote tarasy ) Prosze na juutro daaaajeeee najj ! !...

Napisz sprawozdanie z wycieczki do Warszawy. Wycieczka 2 dniowa. 1 dzień Plan wycieczki: wyjazd 4 rano, 14:40-13:30 Muzeum Powstania Warszawskiego, 13:50-14:30 obiad na zamku królewskim, 15:00-16:00 pałac prezydencki, 16:30-18:00 centrum pieniądza NBP, 18

Język polski

Napisz sprawozdanie z wycieczki do Warszawy lub innego miasta: - wstep -rozwinięcie -zakończenie Proszę potrzebuje na jutro!!!!! Daje duzo punktów i NAJ !! ;)...

sprawozdanie z wycieczki do warszawy

sprawozdanie z wycieczki do warszawy...

Język polski

Napisz sprawozdanie z wycieczki do Warszawy według planu pls help polski

Napisz sprawozdanie z wycieczki do Warszawy według planu pls help polski...

napisz sprawozdanie z wycieczki do warszawy plisss na jutro zmysłone daje naj

napisz sprawozdanie z wycieczki do warszawy plisss na jutro zmysłone daje naj...